Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Toyota som traff en fortauskant igår kveld. Bremseskiven, bakfangeren, nav, akslingen er helt knust. Lakk en del væske også. 50m fra huset mitt, hørte et smell og gikk ut til bilen som var forlatt. Hentet av viking etter 1,5t. Stod forlatt midt i veien frem til det. Kanskje kondemnering? Er en brå sving med mye is. Stod på piggfritt. Regner med en fart på 30-40km/t.. z5l3s06nnecja92fibr9.jpghokvfjpv38ryaanm5ull.jpgroohiehgk9ey9oh0t8qq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den der blir kondemnert, så er de heldige. Min firmabil (2009 modell berlingo) med 30000 km på telleren ble reparert for nærmere 130000,- etter at jeg ble påkjørt bakfra og deretter presset inn i bilen foran. Da dette skjedde var bilen ca 2 år gammel. At de kan finne på å bruke så mye på å reparere en sånn bil er utenfor min fatteevne. Kan umulig ha vært verdt så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor man har forsikring vettu :wink: den aurisen der har en ganske enkel stiv bakaksel som er enkel og billig og fikse og utenom det så er det jo bare ny brems, hjullager, nav, dekk/felg og bakfanger. Har vert borti flere slike skader. Prisen på og fikse det kommer ikke i nærheten av en tredjedel av bilens verdi engang. Er ikke så ille som man skal ha det til. Vis noen i det hele tatt skulle vurdere og kondemnere en bil for noe så lite så lurer jeg på hvor langt dette bruk og kast samfunnet er på vei hen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo greit med de skadene man ser med en gang, men kan vel være skjulte skader som skjeivt chassis og karosseri? Har egentlig ikke peiling jeg, så bare lufter meg litt her :) Synes det er rart at ikke airbagen på sidene fløy ut. En kompis av meg hadde A3'n sin på service og fikk rimelig ny Honda Insight som leiebil. Han traff et hull i veien (som han har gjort titalls ganger før med andre biler) og da kom søren meg airbagene flyvende.. Honda sa bare at de måtte undersøke bilen i Japan. Ikke hørt noe siden. Fikk blåmerker og greier av puta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...