aplet86 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Nypolert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Wow, den va rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Takk for deeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Pleier ikke å poste bilder av en skitten bil, men kjøpe nytt objektiv i dag, så da måtte jeg jo ta noen bilder med en gang. Tatt med Canon 135mm f/2.0L på en 7D. Herlig uskarp bakgrunn med f/2. Hvor kjøpte du de splitterene? Passer vel på M fangeren til E87 å den? De er orginale BMW karbon splittere, men disse passer kun til e90/91 m-front (pre-LCI). Men BMW skal ha CF splittere til 1 serie også, men de er mindre, bare en liten leppe under fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Noen elendige mobilbilder, men la gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Noen elendige mobilbilder, men la gå.http://images.bimmers.no/files/u3no0epbyyzetsb99umx.jpg Pen bil! Her er et bilde av bilen uten blåskjæret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 F11 med M-sport, trenger litt råd om hva slags sommer felger jeg bør sette på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Noen elendige mobilbilder, men la gå. Finnsnes jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Pen bil! Her er et bilde av bilen uten blåskjæret! Takk takk. Brukte du PS ? Finnsnes jo Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Ja, bare "Auto-color" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Skal se etter den neste gang jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 F11 med M-sport, trenger litt råd om hva slags sommer felger jeg bør sette på bilen? Velkommen. F11 er skikkelig flotte biler, har dessverre ikke fått sett F10/11 med m-sport pakke i virkeligheten ennå, så pøs på med bilder. Bruker du m-sport (18" eller 19") felgene som fulgte med som vinterhjul? Hvor store sommerfelger har du tenkt å sette på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Bilde av bilene som aaakoratt gikk inn i garasjen med litt rydding. gleder meg til å slippe å skrape is og måke snø av bilene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Bilde av bilene som aaakoratt gikk inn i garasjen med litt rydding. gleder meg til å slippe å skrape is og måke snø av bilene nå Du trenger større garasje Din den femmertouringen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 ja, garasjen burde vært større, men pga en vannledning som ligger alt for nær garasjen fikk ikke de som bygde huset ha den større ja, touringen er min den også. begge touringene er mine og e46`en samboeren min sin. den røde skal selges da. har en tråd om e39`en her----> viewtopic.php?f=6&t=167932&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå