///Magnusrc Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Ekstremt fint sommervær du hadde i dag da, Supermen Fin cab forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Siden Verken bmw touringen eller Merca mi fungerer for tiden..så kjøpte jeg meg ny midlertidlig bil idag, Subaru Legacy 2,2 4x4 95mod godt og slippe og gå over land og strand Kommer for salg her når den er eu-godkjent og merca er på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Min i kveld. Skitten og i funky lys fra ei gatelykt. 10 sek lukkertid så bildet lyver litt ser jeg, er ingen bulker og samme farve hele veien. Forskjermen er bare ekstra skitten. Hvorfor i f er ikke svarte "nøkkelhull" en del av shadowlinepakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Nyvasket, så det ble noen i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 æsj, grisete på veien så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 vet den er litt høy bak, men er pga at vinterhjula er spacet ut og da måtte fjørene byttes hvis ikke kunne jeg ikke ha folk baki m tech2 bak ihvertfall kommer foran til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Vinterbilen, bilde tatt idag.. 98mod 316i..(M43) 102hk(kan chipes til 112hk)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Ny bil idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Den Audien er det noe kjent med! Tror jeg har sett den på jobben en gang, kjenner du han? Kul E36 forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Han var på et Streetcars treff sammen med meg...Husker ikke navnet hans...Kjenner han ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 min i går, nyvasket. kom endelig mildvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Hehe, ja det er om og gjøre å vaske bilen før det blir så hælvetes kalt at vannet fryser før det treffer bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 ja, det har ligget på konstant 10-15 blå her, men så ble det 3 varmegrader og da var det å vaske og dagen etter ble det 8 minus. GLEDER meg til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Pen den der svartbekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå