Underground1983 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Må jo være sportsbil når den har oljetempmåler F10en min har også oljetempmåler. Er det noen mulighet for å se kjølevannstempen?
APedersen Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Må jo være sportsbil når den har oljetempmåler Hahaha, sant Det har jeg også ett stykke inn i OBC'n, men der stod det bare et par streker sist jeg sjekka så vet ikke om den har det i praksis
Dan Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Har ikke hatt oljetempmåler i bilene mine siden jeg hadde M3-en. Når det gjelder kjølevannstemp, så kjenner jeg ikke til annet enn de vanlige strekene ved siden av turtallsmåler. Har ikke sjekket i iDrive enda om det ligger noe der.
APedersen Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Dæven så jeg missunte deg med den M3'n du hadde! Husker den stod utenfor Friskhuset en sommerdag jeg kom dit, holdt på å falle av lettsykkelen eller hva det var jeg hadde Kanskje litt OT dette da, men får våge seg
Dan Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Den var veldig bra den bilen. Ikke helt strøken, men ikke mye som skulle til for å den det. Savner den enda, særlig nå når det stunder mot vår. Hadde jeg hatt garasje den kunne stå i hadde jeg nok beholdt den. Den var mye utsatt for vær og vind, katter og fugler. Så hva det gjorde mot lakken. I tillegg fikk den mye oppmerksomhet som gjorde at jeg var i tvil om den sto trygt. Fant et gammelt bilde sånn at det ikke blir helt OT:
Underground1983 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Bilen er klar for å bli møkkete på vei til Oslo imorgen kveld
matsi Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Bilen er klar for å bli møkkete på vei til Oslo imorgen kveld [ Bilde ] Tøft bilde av fin bil redigert bilde eller ?
Underground1983 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Ja litt justering i Adobe lightroom Kjøpte speilreflekskamera i fjor høst. Skal bli artig med sommerfelgene og få tatt noen ordentlige bilder.
CJsBMW Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Her er sommerdekkene prøvemontert, med skriiiiker etter senk
wicky124 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Er det en ombygd bil? Aldri sett en rød m3 med soltak før...
Evenol Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Er det en ombygd bil? Aldri sett en rød m3 med soltak før... Den er ombygd ja. Mener å huske å ha sett denne på Finn. Det sitter vel heller ikke M3 motor i denne?
wicky124 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Ja var det jeg tenkte... 320 eller no? Men papirene var godkjent for m3 eller no?
APedersen Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Den var veldig bra den bilen. Ikke helt strøken, men ikke mye som skulle til for å den det. Savner den enda, særlig nå når det stunder mot vår. Hadde jeg hatt garasje den kunne stå i hadde jeg nok beholdt den. Den var mye utsatt for vær og vind, katter og fugler. Så hva det gjorde mot lakken. I tillegg fikk den mye oppmerksomhet som gjorde at jeg var i tvil om den sto trygt.Fant et gammelt bilde sånn at det ikke blir helt OT: [ Bilde ] Hehe, ja var en skikkelig grombil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå