Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må jo være sportsbil når den har oljetempmåler ;)

Hahaha, sant ;) Det har jeg også ett stykke inn i OBC'n, men der stod det bare et par streker sist jeg sjekka så vet ikke om den har det i praksis :P

Skrevet

Har ikke hatt oljetempmåler i bilene mine siden jeg hadde M3-en. Når det gjelder kjølevannstemp, så kjenner jeg ikke til annet enn de vanlige strekene ved siden av turtallsmåler. Har ikke sjekket i iDrive enda om det ligger noe der.

Skrevet

Dæven så jeg missunte deg med den M3'n du hadde! Husker den stod utenfor Friskhuset en sommerdag jeg kom dit, holdt på å falle av lettsykkelen eller hva det var jeg hadde :P Kanskje litt OT dette da, men får våge seg

Skrevet

Den var veldig bra den bilen. Ikke helt strøken, men ikke mye som skulle til for å den det. Savner den enda, særlig nå når det stunder mot vår. Hadde jeg hatt garasje den kunne stå i hadde jeg nok beholdt den. Den var mye utsatt for vær og vind, katter og fugler. Så hva det gjorde mot lakken. I tillegg fikk den mye oppmerksomhet som gjorde at jeg var i tvil om den sto trygt.

Fant et gammelt bilde sånn at det ikke blir helt OT: :D

1.jpg

Skrevet
Er det en ombygd bil? Aldri sett en rød m3 med soltak før...

Den er ombygd ja. Mener å huske å ha sett denne på Finn. Det sitter vel heller ikke M3 motor i denne?

Skrevet
Den var veldig bra den bilen. Ikke helt strøken, men ikke mye som skulle til for å den det. Savner den enda, særlig nå når det stunder mot vår. Hadde jeg hatt garasje den kunne stå i hadde jeg nok beholdt den. Den var mye utsatt for vær og vind, katter og fugler. Så hva det gjorde mot lakken. I tillegg fikk den mye oppmerksomhet som gjorde at jeg var i tvil om den sto trygt.

Fant et gammelt bilde sånn at det ikke blir helt OT: :D

[ Bilde ]

Hehe, ja var en skikkelig grombil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...