Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker nok likt, bare at jeg holder meg unna slikt iallefall :P er vel mest for kvinner, slike gjenstander, så begge hender på rattet høres nok ikke dumt ut :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet

Skulle montere ny eksos i kveld, men det gikk jo i dass. :( Endte opp med at vi monterte den gamle tilbake.

0982AB90-82EC-4BD9-A93F-FAE68C6B13F9-6461-000003222343C5A1_zpsdb612c22.jpg

Fikk uansett konkludert meg til at jeg må ha meg en sakseløfter. :D

Skrevet
Skulle montere ny eksos i kveld, men det gikk jo i dass. :( Endte opp med at vi monterte den gamle tilbake.

[ Bilde ]

Fikk uansett konkludert meg til at jeg må ha meg en sakseløfter. :D

Hvor mye koster en sånn?

Skrevet

Akkurat denne er kjøpt på Biltema og er annonsert til 18K, men ser det ligger et par tilsvarende på finn.no som er en tusenlapp og to rimeligere.

Skrevet

Jeg kjøpte slik av Nordic lift i sommer, ganske sikker på at det er akkurat samme. Den havnet også på 18000kr da prisen som er oppgitt på finn.no er uten moms. Veldig kjekk sak, men skulle vært lavere, bygger ganske mye med gummiklossene oppe der igjen.

Skrevet

6791_10152736150495054_186261371_n.jpg

Montering av senkesett på bilen i går :)

Jada flamme er [-X baki der, men med bolter som sitter helt forjævlig fast, så hadde jeg intet valg. Gikk fint.

Skrevet
[ Bilde ]

Montering av senkesett på bilen i går :)

Jada flamme er [-X baki der, men med bolter som sitter helt forjævlig fast, så hadde jeg intet valg. Gikk fint.

Kosejobb å bytte demper/fjær bak på e39 sedan? :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet

Hehe, visste hva det gikk i. Har byttet en del bakdempere på E39 (jobber som bilmekaniker)

Men kan godt forstå hvermannsen synes det er drittjobb om du mente ironisk at det var en kosejobb :D

Er ikke sånn at jeg hiver meg over en slik jobb med iver og glede. Mye for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...