spruddel Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 [ Bilde ]SNØ! Alt dette har kommet i natt. Nei så jævlig Fikk på fanger og leppe i går, stygg og skitten bil men! [ Bilde ] Denne var veldig tøff KKise Oxford green 2? likna mye på min, fikk litt inspirasjon selv her og
eriksen76 Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Vaska bilen Måtte lade kameraet, så ble akkurat for mørkt for å ta bilde -.- (blir stykt med blits) men men! Fikk skjult vinterfelgene
KKise Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 [ Bilde ]SNØ! Alt dette har kommet i natt. Nei så jævlig Fikk på fanger og leppe i går, stygg og skitten bil men! [ Bilde ] Denne var veldig tøff KKise Oxford green 2? likna mye på min, fikk litt inspirasjon selv her og Oxfordgreen 2 ja, morro å høre:) Takk ellers alle sammen, godt å høre valgene mitt faller i smak hos andre også enn meg selv! Det som er jævlig er at jeg spurte såvidt om arqrayleppe på bimmerforums, maken til negativ tilbakemelding har jeg aldri fått. Alle lo av meg og sa leppa kom til å gå til helvete med en gang, og kunne ikke skjønne at jeg gadd ha den på. Da slutta jeg å være på bimmerforums Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
KKise Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 [ Bilde ]SNØ! Alt dette har kommet i natt. Nei så jævlig Fikk på fanger og leppe i går, stygg og skitten bil men! [ Bilde ] Flott e46 Hvilken pærer har du i grøft ? 8000K xenon Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
gallay Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Hentet meg denne i dag [ Bilde ] Leker bil fikk du deg, gratulerer Digger fargen, e91 i hvitt er aldri feil
Goggjack Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Veldig pen E39 Kimvolle : har du tråd om bilen ?
KimVolle Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Veldig pen E39 Kimvolle : har du tråd om bilen ? Jupp har nokk det:) viewtopic.php?f=6&t=186361
H_Vatn Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Må være den tøffeste E36 sedanen jeg har sett! +1 og jeg som egentlig ikke liker e36 engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå