johnja Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Kjøpte wurth anti- hologrampolish, billig og utrolig lett å jobbe med for en skikkelig nybegynner
SigurdE36 Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Nei, har eksamens periode nede i Porsgrunn nå, så har ikke fått tid. Skal få Marco reklame i Oslo til å sette det på i Juni en gang før E30meet.
Evenol Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Ikke heilt fornøyd mæ været sæ'n ![ Bilde ] Så ut som en pen E34!
LasseEllingsen Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Kjøpte wurth anti- hologrampolish, billig og utrolig lett å jobbe med for en skikkelig nybegynner[ Bilde ] Er det bare meg eller er de Alpinastripene litt høyt oppe?
koll Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Broen mellom danmark og sverige![ Bilde ] Så nydelig ut. Skal også ha meg en tur over der i sommer. Ser ut som du kjører med bra følge også. Er det en Elise foran ?
johnja Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Kjøpte wurth anti- hologrampolish, billig og utrolig lett å jobbe med for en skikkelig nybegynner[ Bilde ] Er det bare meg eller er de Alpinastripene litt høyt oppe? Det er bare deg...... Neida, det er nok bilde som lyver litt Disse er montert slik de ble montert av Manhart tuning i -95. Her er et bilde av en annen b10
LasseEllingsen Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Se der ja Hjulbuen var ikke så tydelig på det andre bildet, så da er det lett for å se feil Tøft med gullstriper forøvrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå