Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er disse bildene tatt? synes jeg ser johnsen elektro like over bilen?

Det stemmer ;) er tatt ved nye rema1000. Rett over johnsen, der det var skog før, er det rema nå :P

Hah, når eg var i førstegangs tenesten tok ein kompis av meg seg til rette med å kline med dattra til johnsen :P

Det var ikkje populært! Blei mølje slagsmål uttafor bar`n til Johnsen, huska ikkje kva den heite :P

Skrevet
Det stemmer ;) er tatt ved nye rema1000. Rett over johnsen, der det var skog før, er det rema nå :P

Da er jeg med ;) måtte inn i google maps for å titte, men skjønte ikke hvordan det kunne gå ann :P man ser forsåvidt også pizzakjelleren også helt til høyre ;)

Kall meg gjerne gal, men jeg savner faktisk den plassen der og militæret. Spesielt våren/sommeren før dimm vær helt konge.

Nei, jeg har det ikke jævlig hjemme, og ja, jeg har venner :P

Skrevet

Eg var der 2003-2004 :)

Eine lærlingen vår fekk ei jekkestramme over nasa og litt sånn :P

Savna den plassen eg og !! :)

Skrevet

Okey! Da er det den eldste ;) hva heter kompisen din da? Kan høre om hu husker det :P

Bardufoss er en fin plass men får ikke no utdannelse her så da må man bort herfra :P

Skrevet
Okey! Da er det den eldste ;) hva heter kompisen din da? Kan høre om hu husker det :P

Bardufoss er en fin plass men får ikke no utdannelse her så da må man bort herfra :P

Marius børresen :P huska ho han redet rått :P

Skrevet

Dette er et deilig syn når man er ferdig på jobb. Ingenting er som en stram BMW med manuell etter x antall mil i en båt av en Mercedes. Også greit å se at ingen har stjelt bil eller felger :mrgreen:

0adz0dzqw9viusfftokm.jpg

Skrevet

Byttet nettopp ut coupèen med en annen sjeldenhet!

Imolarød II 520d f10! Er usikker på om det finnes andre i Norge, om det gjør vil jeg gjerne høre om det! :)

tts9icdx97rnfrgvp1ye.jpg

3pvofsk2wd039tivem5o.jpg

14mek2nakdgidxkfevuc.jpg

Alt chrome skal erstattes med svart høyglans..

Skrevet

Imolarød II 520d f10! Er usikker på om det finnes andre i Norge, om det gjør vil jeg gjerne høre om det! :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Å herregud så vakkert

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

PERFEKT!! (utenom landbruksmotorvalget [-X )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...