Frode D Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Takk! Er coupe som er tingen. Fant ut at jeg ikke har behov for mer enn 2 dører
bmw-E30 Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] + et koselig brev fra BT.. [ Bilde ] Koffor????
Kny Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Har smilt hele veien hjem [ Bilde ] Grattis! Rå bil å kjøre kan jeg tenke meg:)
milhouse Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Har smilt hele veien hjem [ Bilde ] Bensin? Planer?
Frode D Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Har smilt hele veien hjem [ Bilde ] Grattis! Rå bil å kjøre kan jeg tenke meg:) Takk! Ganske gøy å kjøre ja Har smilt hele veien hjem [ Bilde ] Bensin? Planer? Bensin og manuell ja. Blir vel luftunderstell og felger. Samt litt småting etterhvert. Lager nok tråd imorgen
Walkabout Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Tatt av sotingen på sidevinduene fremme og lakkert calipperne gule, samt tatt en skikkelig grundig vask og skinntørk. Godt fornøyd med resultatet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå