Tzunami Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 En kamerat, Kristian heter han den går litt på rundgang den bilen
matsi Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 var ute med "Cise" å tok litt bilder her i går.. Så her er en liten smakebit kommer flere bilder på http://www.facebook.com/MatsH.Photo i løpet av dagen. s1990 by matshelgsen, on Flickr s2046 by matshelgsen, on Flickr
Tzunami Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Pene bilder du tar Matsi, men jeg synes de blir litt for redigerte mtp HDR-funksjonen? Vet ikke om det er det du bruker, men litt lettere redigering tror jeg hadde gjort seg meget!
matsi Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Takker de er faktisk nesten ikke redigert tzunami.. Har bare justert litt på contrast og curves .
Tzunami Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Curves har jeg ikke skjønt meg mye på, altfor avansert for meg her nå. Men missforstå meg rett, var ikke ment negativt kun konstruktivt Og flotte bilder du har på facebooken din, har vært innom der og sett tidligere, må jobbe mer med bildene mine tror jeg, og kanskje kjøpe meg noen nye objektiver
Stianpa Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Sommeren er her å grilling på gang! Bilde tatt fra veranda snart kommer det et bilde etter en ordentlig Rens av lakken + polering og wax
RS-Heggem Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Gud som jeg elsker touringen min. M5'en også. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
olemt Skrevet Juni 1, 2013 Skrevet Juni 1, 2013 Nye såler med 275/30/19 bak. Ble ganske mye breiere enn jeg hadde trodd. Logoen er bare for moro. Dette er original 540.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå