Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oransj eller sota blink? Har sota nå, siden det ble litt mange farger med den gule filmen i hovedlysa.. Eller? :)

[ Bilde ]

Orange. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

NEI!!!! :P

jeg måtte finne ut på harde måten, 2000,- i bot :P

var enormt stilig i ca 2 uker da men(kjørte med skiltet liggende i bilen og slengte i ruta når jeg ble stoppa. han så ikke bilen foran før etter han hadde stoppa meg da :P )

sparte sikkert et par hundre i bom penger da :D

Skrevet

Hehe! Hadde det liggende i ruta for lenge jeg og, blei heldigvis ikke stoppa. Fant ei sie på nette som selger mini-skilt, noen som veit om det er lovlig? Sorry for off-topic :)

Skrevet
Hehe! Hadde det liggende i ruta for lenge jeg og, blei heldigvis ikke stoppa. Fant ei sie på nette som selger mini-skilt, noen som veit om det er lovlig? Sorry for off-topic :)

Det er enda mer ulovlig enn å kjøre uten skilt. Du risikerer å blir anmeldt for dokumentforfalskning.

Skrevet
Oransj eller sota blink? Har sota nå, siden det ble litt mange farger med den gule filmen i hovedlysa.. Eller? :)

[ Bilde ]

Tøff E36 :) Stemmer for enten sota blink og gul film, eller som jeg ville gjort; fjerna gul film og hatt oransje blink :)

Må vel slenge ut et elendig mobilbilde jeg tok i farta hos en kompis mens jeg er her, synes det begynner å bli kjedelg med Style95 nå som jeg har chromegrill, trenger noe med chromekant! Ser tomt ut selv om dem er space'a en del...

ubvjk.jpg

Skrevet

Det er enda mer ulovlig enn å kjøre uten skilt. Du risikerer å blir anmeldt for dokumentforfalskning.

Nei, du får bare en saftig bot på 5 lapper hvis det er en forenklet sak.

Men back to topic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...