Markus E30 Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Neida, hun får nesten like mye tid og oppmerksomhet av meg hun også Døgnet ditt må ha mange timer
Haakon_H Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Lekkert! Du kan lakkere autopass brikka da
Simennzz Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Lekkert! Du kan lakkere autopass brikka da Takker! Den er lakkert! Bildet som lyger litt
APedersen Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Nyydelig! Kan ikke være mange F10 i rød her i Norge?
Simennzz Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] Nyydelig! Kan ikke være mange F10 i rød her i Norge? Eneste i Norge så jeg vet om Kjøpt av en BMW ansatt i Tyskland, importert nylig
Pernezz Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Siden jeg er i Arendal for øyeblikket på en liten roadtrip med E28´en, ble det knipset noen bilder av en kompis som er over gjennomsnittet interressert i foto For de som ikke har sett min bil før, så er det den Zinnober-røde med AC Schnitzer hjul. Godkjent ombygget til M5 med E36 M3 3,0L (S50B30) motor. Den andre er Sammigun sin. Den er faktisk lakkert i en Porsche-farge som heter Arena-rød mener jeg på.
VegarVS Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Siden jeg er i Arendal for øyeblikket på en liten roadtrip med E28´en, ble det knipset noen bilder av en kompis som er over gjennomsnittet interressert i foto For de som ikke har sett min bil før, så er det den Zinnober-røde med AC Schnitzer hjul. Godkjent ombygget til M5 med E36 M3 3,0L (S50B30) motor. Den andre er Sammigun sin. Den er faktisk lakkert i en Porsche-farge som heter Arena-rød mener jeg på. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Falt helt pladask for nederste bildet der
APedersen Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Siden jeg er i Arendal for øyeblikket på en liten roadtrip med E28´en, ble det knipset noen bilder av en kompis som er over gjennomsnittet interressert i foto For de som ikke har sett min bil før, så er det den Zinnober-røde med AC Schnitzer hjul. Godkjent ombygget til M5 med E36 M3 3,0L (S50B30) motor. Den andre er Sammigun sin. Den er faktisk lakkert i en Porsche-farge som heter Arena-rød mener jeg på. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Oooh myyy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå