Evenol Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Ligger flere bilder i tråden her: • 2008 E81 118DA M-sport
Evenol Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Dette ble så sinnsykt bra Even! Mvh Takk det samme, skal vi bytte? DriftKing: Strøken M3!
Peak Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Kom seg betraktlig etter at du slapp den ned litt Even, hvilken senk landet du på?
Evenol Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Kom seg betraktlig etter at du slapp den ned litt Even, hvilken senk landet du på? Ble som natt og dag, hehe. Kjøpte først H&R 60/40 senkefjører, men byttet til 50/30. Egentlig veldig fornøyd med resultatet!
Peak Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Kom seg betraktlig etter at du slapp den ned litt Even, hvilken senk landet du på? Ble som natt og dag, hehe. Kjøpte først H&R 60/40 senkefjører, men byttet til 50/30. Egentlig veldig fornøyd med resultatet! Hehe, ja så absolutt! Er så i tvil om jeg skal kjøpe noen ordentlig coilovers (Bilstein, KW), billig coilovers (JOM) eller noen allrighte senkefjører som deg... Er egentlig veldig fornøyd med M-Sport understellet så senkefjører ville jo hvert mitt i blinken. Men for å få til et godt fitment må jeg muligens ty til coils... Men om jeg vil bruke titusentvis av kr på det... Hm.. dilemma!
Evenol Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Kom seg betraktlig etter at du slapp den ned litt Even, hvilken senk landet du på? Ble som natt og dag, hehe. Kjøpte først H&R 60/40 senkefjører, men byttet til 50/30. Egentlig veldig fornøyd med resultatet! Hehe, ja så absolutt! Er så i tvil om jeg skal kjøpe noen ordentlig coilovers (Bilstein, KW), billig coilovers (JOM) eller noen allrighte senkefjører som deg... Er egentlig veldig fornøyd med M-Sport understellet så senkefjører ville jo hvert mitt i blinken. Men for å få til et godt fitment må jeg muligens ty til coils... Men om jeg vil bruke titusentvis av kr på det... Hm.. dilemma! For min del så holder egentlig dette... Den kunne sikkert vært litt lavere og litt bedre fitment, men til 2000,- kroner så er jeg fornøyd. Jeg vet aldri hvor lenge jeg beholder bilene jeg har, og er opptatt av å ha ting mest mulig org. Bilen er eksakt lik som å kjøre tidligere med M-sport fjørene, bare litt stivere. Jeg vurderte å kjøpe Supersport Black Evolution justerbart for 5500,- av qwt.no. Kanskje dette er noe for deg? Ikke så veldig dyrt det.
Peak Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Godt forslag, men da føler jeg like godt kan gå hele veien... Tror jeg skal ta å bestille ett sett senkefjører og se hvordan det blir. For min del er, jo stivere jo bedre
thommas88 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Min og et par venner på besøk[ Bilde ] Du må lære han kompisen din med E90en å parkere Hehe ja det var faktisk det første vi sa til han når han kom inn døra
Hoatran9 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Noen uker siden, men enda ren og pen! Blir en polish før e30 meet til helgen! Hva syns dere? BBS senter coper og byttet til bbs men ikke på bilde! mossing 92 reagerte på dette 1
Espen.s Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 har ikke fått lagt om dekk bak enda men det kommer ser jeg bør få meg noe annet enn iphone å ta bilder med når jeg ser alle andre sine bilder
BMW E30 325 Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Ble en grundig vask i dag etter jobb.[ Bilde ] [ Bilde ] digger den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå