Kristian H. Foss Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Herlig å kjøre på sommerhjul igjen! 8,5 & 10x18 Rondell D58. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 "You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who the fuck do you think you're talking to?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 hahahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Herlig å kjøre på sommerhjul igjen! 8,5 & 10x18 Rondell D58. Nydelig bil ! Gleder meg til å få montert ACS å mine Rondell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 "You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who the fuck do you think you're talking to?" Synes jeg ser en buse inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Bilen levert på Bavaria for og fikse noe så spennende som en airbag sensor.. Unødvendig elektrisk dill dall problem, out of the blue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Herlig å kjøre på sommerhjul igjen! 8,5 & 10x18 Rondell D58. Nydelig bil ! Gleder meg til å få montert ACS å mine Rondell Takker! Det ble en veldig bra kombinasjon dette synes jeg. Må legge ut bilde når du har montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Herlig å kjøre på sommerhjul igjen! 8,5 & 10x18 Rondell D58. Faan for en bil du har kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ikke fra idag, men fredag forrige uke. Nettopp satt inn 5w LED pærer for AE og hvite som mulig HB4 pærer for grøftelysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Bilen levert på Bavaria for og fikse noe så spennende som en airbag sensor.. Unødvendig elektrisk dill dall problem, out of the blue. Pen bil du har der codex! Såg denne var innom Bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Da har jeg endelig fått på ACS fangerene å sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Helt nydelig bil liffi! En så godt som perfekt E34 i mine øyne! Savner min når jeg ser din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Satan det var kledelig! Kunne vært noe lavere da...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Takker Nja, kunne nok vært lavere, men da er det ikke brukanes.. vi har ikke di beste veiene i Norge !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Takker Nja, kunne nok vært lavere, men da er det ikke brukanes.. vi har ikke di beste veiene i Norge !!! Er ikke veiene i Norge man skal klage på nå... Er veiene på Nesodden! Ble pent med Schnitzer og 18"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå