VegarVS Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Dårlig mobilbilde av mine to i garasjen Likte Jeepen! Alltid sjeska på wrangler!Sent from my Ifaun using Tapatalk
Walkabout Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Endelig fint vær og mulighet for bilvask på Sørlandet VegarVS, Saltkjelen og Sondre92 reagerte på dette 3
Mantis Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Her ble det "endelig" regnvær, sludd og haggel omhverandre i dag etter nesten 2 måneder uten noe nedbør i det hele tatt!Har ikke gjort meg noe for å si det sånn. Deilig å vaske bil ute i 10 grader midt i januar
Reef89 Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Endelig fint vær og mulighet for bilvask på Sørlandet Flott og når kommer tråden?
Walkabout Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Flott og når kommer tråden? Takker! Om en måneds tid - sammen med sommerfelgene og noen ordentlige bilder Saltkjelen og Reef89 reagerte på dette 2
Mr_Soul Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Noen bilder av babyen! Høyere på siste bilde da de satans senkeklemmene er tatt av!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
noekult Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Ingenting interessant, bare nyvasket bil. M|Fjeld reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 kiwi ensjø? Har du rødt skinn i den? Ser ut som bilen er klar for kjøring imorgen
VegarVS Skrevet Februar 17, 2014 Skrevet Februar 17, 2014 Endelig fint vær og mulighet for bilvask på Sørlandet Gratulerer med ny bil! Import?Sent from my Ifaun using Tapatalk
Walkabout Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Gratulerer med ny bil! Import? Sent from my Ifaun using Tapatalk Tusen takk for det! Stemmer, hentet den i Stuttgart rett før jul Har ikke sett før nå at du har Froland på bosted, men nå husker jeg deg jo igjen fra delelageret på Bavaria Arendal VegarVS reagerte på dette 1
VegarVS Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Tusen takk for det! Stemmer, hentet den i Stuttgart rett før jul Har ikke sett før nå at du har Froland på bosted, men nå husker jeg deg jo igjen fra delelageret på Bavaria Arendal Hehe, der har du meg vettu
noekult Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Vært ute på en frisk tur med Wicky (rød MX-5) og E3Sex (lilla E36 compact). Første gang jeg tok turen med taket nede. Kjørte fra Lillestrøm og mot Mysen, og noen steder midt i gokk med overraskende bra veier. Været begynte bra, med blå himmel og varmende sol, men så ble det bare kjøligere! Fikk noen rare blikk og noen smil underveis siden vi kjørte med taket nede, men satt og gliste selv. E3Sex og wicky124 reagerte på dette 2
aalgaard Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Tok en liten rens av interiør. Tok e bilde av bilen, og en kollega som ikke klarte å dy seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå