Freakshow Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Vaska bilen i går og merka at Klarlakken åå ene felgen har begynt å flasse! Jaja da blir det nye felger til neste år!!!! Også fikk jeg noen kule sko i bursdags gave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Flikke på litt klarlakk over der da så ikke du spyler av resten neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Ny bil, 530d, kommer til å senkes ned på bakken. Orginalt style95 19" 9,5" brei rundt hele. Skuddsikre ruter, kevlar dører, så nå er jeg trygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Grattis me fet bil kom style 95 i 9,5" originalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Er nok 9" Fire framhjul fra E65. Med oppdreiet senter, eller spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Tviler på den har skuddsikre ruter også Er stor forskjell på doble ruter og skuddsikre ruter... Vertfall på Merce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Trodde også de bare kom med 7 serie, men disse var spesial bestillt av han som kjøpte den. Han som bestillte denne bilen jobbet på Bmw, og hadde den til 2004 da den ble importert til norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 bor du i ett belasta område eller? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Det ble ALDRI levert skuddsikre ruter på VANLIGE biler...med mindre du har sikkerhets klarering etc.. du har nok dobbeltisolerte dører.... men vis meg gjerne utstyrskode eller bilder av disse skuddsikre delene dine...? Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hehe, nei klarer meg uten Ska se om jeg finner utstr listen, hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Trodde også de bare kom med 7 serie, men disse var spesial bestillt av han som kjøpte den. Han som bestillte denne bilen jobbet på Bmw, og hadde den til 2004 da den ble importert til norge Merkelig, trodde disse kom bare i 9" og 10". er det borbet som har produsert de også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Jeg tror du har blitt snakket rundt av selger. Vi har jo alle møtt en selger som skryter på seg litt for mye! Men hei, jeg skal ikke forhåndsdømme! Gir du oss reg.nr så finner vi det fort ut Ang. felgene så må de være en reproduksjon. Veit at de finnes noen replica som skal passe rett på E39, men de mener jeg å huske var 9" bredde også. Skal finnes en 18" versjon med 8,5" bredde også. Aldri hørt om 19x9,5"... Har du sjekket hva som står inne i felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 E38 ble levert skuddsikker i 2000 og 2001 kun bygget av 740iL og 750iL.De kunne ikke åpne vinduene bak. Fremme kan de åpnes. og vinduene er veldig veldig tykke.Vindu i bakdør.Og fremdør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Min nyinnkjøpte e36 m3 3.2 Skal montere nye originale lykter, blinklys og grøftelys. Og få på 17" og få justert ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Spankus, Peak, Mariuskv og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå