Saltkjelen Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Står allerede 2 stk E89 Z4 linet opp hos Bavaria Autozentrum Økern som det er mulig å titte og sitte i. Forøvrig en meget, meget lekker bil. Interiørkvaliteten var mildt sagt fantastisk!
awt Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Noen som vet hvorfor nye Z4 ikke har analog forbruksmåler? Er kanskje jeg som ikke finner den også da...
milhouse Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Står allerede 2 stk E89 Z4 linet opp hos Bavaria Autozentrum Økern som det er mulig å titte og sitte i. Forøvrig en meget, meget lekker bil. Interiørkvaliteten var mildt sagt fantastisk! ojoj. hvilken farge var det de hadde. Var det design pure white dvs hvit nappa skinn?
Kjell Z3 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 ":3k24plf8]Nye z4 er tøff, men alt for stor og tung. Ståltaket gjør også at bagasjerommet blir ubrukelig, og at bilen blir for høy bak.Vi får håpe på en z2. hva??? Den veier en del det er jeg enig i. Men med tanke på presdasjonene så ligger den ikke mye bak den "gamle". 2,5i manuell 177 hk har 0-100 på 7,1 2,5si manuell 218 hk har 0-100 på 6,5 2,3i manuell har 204 hk og 6,6 til 100. Chassiet skal være 25% mer stivt en det gamle. Plassen bak er helt grei den. Du har plass til ski, eventuelt 2 golfbagger med taket oppe. 1 med taket nede og du skal kunne få med deg den største samsonite rulle kofferten!! Men samtidig så er den nok mer en cruiser en det en eventueltt z2 blir! Dette er slett ingen cruiser, det er ikke gamleZ4 heller som går meget bra på ringen. M3 er mer cruiser enn denne, den er jo enda tyngre.....
Kjell Z3 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Noen som vet hvorfor nye Z4 ikke har analog forbruksmåler?Er kanskje jeg som ikke finner den også da... Med roadster skal du more deg og ikke tenke på forbruket Min Z3 2,8 har heller ikke analog måler, bare gjennomsnittsmåling på computer.
hagenisse Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Ikke tåkelys? Fantastisk! Forøvrig ikke bra at den har lagt på seg, og egentlig ikke bra at den har tak heller - da kommer det jo ikke en coupe!
Saltkjelen Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Står allerede 2 stk E89 Z4 linet opp hos Bavaria Autozentrum Økern som det er mulig å titte og sitte i. Forøvrig en meget, meget lekker bil. Interiørkvaliteten var mildt sagt fantastisk! ojoj. hvilken farge var det de hadde. Var det design pure white dvs hvit nappa skinn?[/quote Det var en dyphavsblå og en orionsilver. Jeg så ikke i den siste, men i den dyphavsblåe var det nappa ivory white / svart skinn. Lekker kombinasjon, men jeg likte orionsilver bedre enn dyphavsblå.
///Magnus Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Noen som vet hvorfor nye Z4 ikke har analog forbruksmåler?Er kanskje jeg som ikke finner den også da... Tåkelys og analog forbruksmåler..? Kødder du, eller er det ting du faktisk bruker/trenger? Den analoge forbruksmåleren ble vel kuttet ut da EfficientDynamics ble innført? Da er det jo mye bedre med oljetemperatur-viser, som i M-biler.
awt Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Med roadster skal du more deg og ikke tenke på forbruket Min Z3 2,8 har heller ikke analog måler, bare gjennomsnittsmåling på computer. Ok, da kan det jo være av "tradiosjon" også. Trodde bare dette kom på de aller fleste BMW-er. Tåkelys og analog forbruksmåler..? Kødder du, eller er det ting du faktisk bruker/trenger?Den analoge forbruksmåleren ble vel kuttet ut da EfficientDynamics ble innført? Da er det jo mye bedre med oljetemperatur-viser, som i M-biler. Jeg bruker begge deler ja. Jeg liker ikke digitale "konstant"-forbrukmålere, men den analoge følger jeg endel med på. Om man trenger det er en annen sak. Jeg bare lurte fordi det er noe jeg trodde kom i alle BMW-er, noe det tydeligvis ikke gjør.
Geir Anders Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Med roadster skal du more deg og ikke tenke på forbruket Min Z3 2,8 har heller ikke analog måler, bare gjennomsnittsmåling på computer. Ok, da kan det jo være av "tradiosjon" også. Trodde bare dette kom på de aller fleste BMW-er. Tåkelys og analog forbruksmåler..? Kødder du, eller er det ting du faktisk bruker/trenger?Den analoge forbruksmåleren ble vel kuttet ut da EfficientDynamics ble innført? Da er det jo mye bedre med oljetemperatur-viser, som i M-biler. Jeg bruker begge deler ja. Jeg liker ikke digitale "konstant"-forbrukmålere, men den analoge følger jeg endel med på. Om man trenger det er en annen sak. Jeg bare lurte fordi det er noe jeg trodde kom i alle BMW-er, noe det tydeligvis ikke gjør. Z3 Coupè ble levert uten allerede i 1998. Litt usikker ang roadsteren, det får eventuelt Kjell svare på. Men den er jo helt ubrukelig, syns JEG, så det er helt greit uten.. Har forresten en kompis som har bestilt seg helt ny Z4, skal ikke uttale meg for mye før jeg har prøvesittet og kikket på den, men det lover jo bra. Som andre er jeg skeptisk til vekten derimot..
///Magnus Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Har forresten en kompis som har bestilt seg helt ny Z4, skal ikke uttale meg for mye før jeg har prøvesittet og kikket på den, men det lover jo bra. Som andre er jeg skeptisk til vekten derimot.. Han har fått den nå tror jeg. Tenkte å høre med han ang en god deal, for dette er faktisk en bil jeg har lyst på som et alternativ til M3'n.
Geir Anders Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Har forresten en kompis som har bestilt seg helt ny Z4, skal ikke uttale meg for mye før jeg har prøvesittet og kikket på den, men det lover jo bra. Som andre er jeg skeptisk til vekten derimot.. Han har fått den nå tror jeg. Tenkte å høre med han ang en god deal, for dette er faktisk en bil jeg har lyst på som et alternativ til M3'n. Allerede? Han snakket om 15-20 mai til meg hvis jeg ikke husker feil, men kan jo være at prossesen har blitt framskyndet. Spendt på hvordan fargen ser ut i sin helhet. Han kan helt sikkert ordne en bra deal til deg, syns også at det er en bil som passer deg
hagenisse Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 På tide at du går over til ordentlige biler og slutter kjører buss, Magnus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå