Rayman Skrevet Januar 3 Forfatter Skrevet Januar 3 På 30.12.2024 den 14.32, Sørlendingen skrev: Bra arbeid du gjør🤩 Husker jeg så e46'n din på E30 meet iår, så ut som en fin og gjennomført bil👍 De delene til vannpumpen under bilen du har printet, hvilken printer bruker du til det? Så jo helt genialt ut😎 Takk for det, kom ikke heilt i mål før sesongen i startet i fjor, men nermer seg komplett ferdig nå 😊 Blir nyoverhalt motor, ny mapping, med litt større turbo også 😄 3D printing er helt genialt, nå har jeg bara hatt printere i 2mnd å nylig lært meg med Fusion 360, men er så uendlig mye en kan gjøre! Eg har to Bambulab A1 printere som en får gjort det meste med. Eg printet vannrør delene med "add:north PC Blend HT LCF" Sørlendingen reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Januar 6 Skrevet Januar 6 Trur eg må komma meg på E30Meet i år og sjå ein av desse to i aksjon. Men E46'en e jo nesten alt for fin til å bruka på bana 😄
Rayman Skrevet Januar 7 Forfatter Skrevet Januar 7 15 timer siden, RF91 skrev: Trur eg må komma meg på E30Meet i år og sjå ein av desse to i aksjon. Men E46'en e jo nesten alt for fin til å bruka på bana 😄 E46'er fin nå for den er nybygget, men jeg er ikkje redd for å bruke den 😉😆 Lars89 og Sørlendingen reagerte på dette 2
Rayman Skrevet Søndag kl. 08:52 Forfatter Skrevet Søndag kl. 08:52 Ikke så mye intressant å komme med, det går i kobling av ledningsnett og sjekke at alt av sensorer er koblet riktig. Har ca. 8 timer reise hver vei for bremsing så er greit å vite at alt er på stell før avreise 😊 Krisfje reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 09:23 Skrevet Søndag kl. 09:23 (endret) Veldig imponerende arbeid du gjer her😊 Skal begge bilene brukes til drifting? Youtube videoen på forrige side var btw privat, så den får jeg ikke sett Endret Søndag kl. 09:23 av Skulebollen
Rayman Skrevet Søndag kl. 11:49 Forfatter Skrevet Søndag kl. 11:49 (endret) 2 timer siden, Skulebollen skrev: Veldig imponerende arbeid du gjer her😊 Skal begge bilene brukes til drifting? Youtube videoen på forrige side var btw privat, så den får jeg ikke sett E30 skal kun brukes til rundetider 😊 Må oppgradere støtdempere å bremser etterhver, budsjettet i år får bli å få bilen kjørbar 😊 Får tømme 6262 turboen å se hva effekt en havner på, men blir nok mest brukt i Sokndal å da trenger en ikke allverden med effekt. Så plan med flexfuel er å kjøre rundt 30% etanol å resten 98blyfri. Med 30% etanol har en fått ut de meste av fordelene med etanol å kjangsen for tenningsbank er minimal. Siden jeg har alublokk i den nye motoren så sparer jeg rundt 30kg iforholdt til støpejernsblokk. Vekta på E30'en havner på under 1100kg med 30l fuel uten fører. Med DCT girkasse å 600-700hp tror jeg det blir en morsom bil å kjøre i Sokndal 😃 Var ikke klar over at videoen var privat Prøver igjen: https://youtube.com/shorts/JsJkHw25mkU?si=EpF6WpgMAcPS0gVB Endret Søndag kl. 12:18 av Rayman Skulebollen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå