Rayman Skrevet Fredag kl. 09:36 Forfatter Share Skrevet Fredag kl. 09:36 På 30.12.2024 den 14.32, Sørlendingen skrev: Bra arbeid du gjør🤩 Husker jeg så e46'n din på E30 meet iår, så ut som en fin og gjennomført bil👍 De delene til vannpumpen under bilen du har printet, hvilken printer bruker du til det? Så jo helt genialt ut😎 Takk for det, kom ikke heilt i mål før sesongen i startet i fjor, men nermer seg komplett ferdig nå 😊 Blir nyoverhalt motor, ny mapping, med litt større turbo også 😄 3D printing er helt genialt, nå har jeg bara hatt printere i 2mnd å nylig lært meg med Fusion 360, men er så uendlig mye en kan gjøre! Eg har to Bambulab A1 printere som en får gjort det meste med. Eg printet vannrør delene med "add:north PC Blend HT LCF" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mandag kl. 22:14 Share Skrevet Mandag kl. 22:14 Trur eg må komma meg på E30Meet i år og sjå ein av desse to i aksjon. Men E46'en e jo nesten alt for fin til å bruka på bana 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet 19 timer siden Forfatter Share Skrevet 19 timer siden 15 timer siden, RF91 skrev: Trur eg må komma meg på E30Meet i år og sjå ein av desse to i aksjon. Men E46'en e jo nesten alt for fin til å bruka på bana 😄 E46'er fin nå for den er nybygget, men jeg er ikkje redd for å bruke den 😉😆 Lars89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå