Gå til innhold

Min 2009 z4 sdrive 23i SOLGT!!!

Share

Anbefalte innlegg

Hva med en feit F10 da?

Kunne jo vært spennende!

:wink:

Evt en heftig 1 serie cabrio/coupe?

Minnes kjøreturen med 130i fremdeles med et bredt smil.

8)

Kjempe fet bil du har Milhouse! Hva blir det neste nå da? 8)

takk til dere begge. Er veldig fornøy med bilen egentlig, men det er faktisk mest økonomisk å bytte nå!

Med tanke på neste bil så er det umulig å si. Jeg kjøper ikke ny før jeg har solgt denne og det er jo ikke cab sesong helt enda så vi får bare se.

Er bare 2 alternativ å det er BMW og Porsche. Firmabil kan jeg selvfølgelig ha også, men er begrenset hvor mye moro det er.

x6 er ett alternativ, men blir fort for dyrt pluss at jeg ikke trenger plassen og høyden.

e-92 m3 er en av drømmene, men det blir også for dyrt

993 turbo er tidenes fineste bil, men den ville jeg aldri har kjørt så mye så da måtte jeg hatt firmabil ved siden av og da blir det for dyrt igjen.

996 mk2 er ett alternativ, 997 c2, c2s hadde vært moro, men er redd det blir for dyrt også. Da kan man jo også kjøpe seg en z4 35i.

Brukt 335i coupe eller 325d coupe er også fine biler.

importere en fint utstyrt 118D er ett fornuftig alternativ, men må jeg være fornuftig?? tenker på det alt for mye og da slår det meg at jeg er jo egentlig veldig fornøyd med min egen bil også!! Huuuuuuum what to do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempe fet bil du har Milhouse! Hva blir det neste nå da? 8)

takk til dere begge. Er veldig fornøy med bilen egentlig, men det er faktisk mest økonomisk å bytte nå!

Med tanke på neste bil så er det umulig å si. Jeg kjøper ikke ny før jeg har solgt denne og det er jo ikke cab sesong helt enda så vi får bare se.

Er bare 2 alternativ å det er BMW og Porsche. Firmabil kan jeg selvfølgelig ha også, men er begrenset hvor mye moro det er.

x6 er ett alternativ, men blir fort for dyrt pluss at jeg ikke trenger plassen og høyden.

e-92 m3 er en av drømmene, men det blir også for dyrt

993 turbo er tidenes fineste bil, men den ville jeg aldri har kjørt så mye så da måtte jeg hatt firmabil ved siden av og da blir det for dyrt igjen.

996 mk2 er ett alternativ, 997 c2, c2s hadde vært moro, men er redd det blir for dyrt også. Da kan man jo også kjøpe seg en z4 35i.

Brukt 335i coupe eller 325d coupe er også fine biler.

importere en fint utstyrt 118D er ett fornuftig alternativ, men må jeg være fornuftig?? tenker på det alt for mye og da slår det meg at jeg er jo egentlig veldig fornøyd med min egen bil også!! Huuuuuuum what to do!

Tja nå har du vel ressonert deg på tvers av hele bilspekteret,

E92 M3, 911 Turbo eller 118d, hmmm :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ahj: er ingen fare for at jeg kjøper deres innbyttebile. misforstå meg rett det er en fin bil men skal nok ha noe annet. Synes egentlig ikke 118d er for femi, men blir nok neppe så fornuftig at jeg kjøper det.

@ron: 5 serie er ikke helt meg, kjempe fin bil men alt til sin tid. 1 serie coupe og cab er jeg ikke kjempe fan av, ikke det at jeg missliker de, men funker heller ikke. generelt en 1 serie med stor motor er det ikke så mye marked for i Norge. Må jo prøve å være litt fornuftig!

Kjørte du den blå 130 som BMW Norge hadde?

@space: Hvis jeg hadde vunnet i Lotto hadde jeg kjøpt en 993 c4s, turbo, gt2 avhengig av gevinsten. den skulle jeg ALDRI solgt, men å kjøpe en sånn 993 c4s nå betyr bare at jeg må selge den når behovet blir størret eller dama begynner å bestemme hjemme.

@erebus: er vel mange av de som egentlig ikke er alternativ før en hamar ringer!

@håkon: ingen ting galt med en m3, men er ikke mange riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har noen sterk aversjon mot høy km.stand kan du jo vurdere en 996 911 Turbo. Ikke samme motor-respons som i en C4S, men det er jo imidlertid en utrolig rask bil!

Skal bli spennende å se hva du lander på, men jeg tør vedde en god flaske Champagne på at det ikke blir en 118d, selv om det er en fremragende bil på mange måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ron: 5 serie er ikke helt meg, kjempe fin bil men alt til sin tid. 1 serie coupe og cab er jeg ikke kjempe fan av, ikke det at jeg missliker de, men funker heller ikke. generelt en 1 serie med stor motor er det ikke så mye marked for i Norge. Må jo prøve å være litt fornuftig!

Kjørte du den blå 130 som BMW Norge hadde?

Jeg ser den.

Det norske markedet er ganske grått og trist, ikke mye morsomme motoriseringer der ute, og de som er, er det vel et solid tap på regner jeg med.

:wink:

ja, kjørte den Le mans blå 130i'n ja, lille Petter (edderkopp) ifra bilsalongen prakket den på meg, og sa, den måtte jeg prøve.

Jævlig morsom bil det, men den hadde fått det, føltes litt slik ut.

Hehe.

Hadde du vært der tro?

Var hvertfall en morsom bil med en perle av en motor.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille petter ja! Hyggelig type det. Jeg fikk aldri prøvd den. Vi hadde den på jobben når jeg var helt ny. Sjefen lurte på om jeg kunne være med å levere noen biler hos BMW Norge. han ga meg en 325 cab og satte seg inn i en 1 serie. Jeg lo litt av han, men så forsvant han i 130en.....

Vi får se hva som skjer har det ikke travelt og hadde vel ikke takket nei til en morsom 1er heller egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Gratulerer eller kondolerer... Utrolig pen bil du har kvitta deg med. Spennende å se hva neste bil blir.

Har 90% sikkert ny bil i boks selv nå. Eneste jeg tenker på for tiden er ny bil. Spennende tid det der. Lenge siden sist... Eh... 9 år. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...