Kjennern Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Dem er litt dyre, men uansett uten tvil peneste felga til E39 med senk på Finnes sikkert noen brukte til salgs en plass? Hadde drømt om dem til E46'en gitt
Superbeetle Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Det er mye lekkert, men det er fortsatt for dyrt. Savner alternativer på 10-15.000kr.. Prøver intenst å få tak i RH X-RAD, men det ser vanskelig ut. Ergo blir det Rondell D58 som blir alternativet i år.. Blir jo uansett ikke feil med rondell felgene Tsw sakata som er vist ovenfor her syntes jeg er grusomme.. Når det gjelder sharif så er det ikke mye som slår felger med "sharif" stemplet i senteret, det er hakket verre enn å ha Gs i senteret..
caaatooo Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Dem er litt dyre, men uansett uten tvil peneste felga til E39 med senk på Finnes sikkert noen brukte til salgs en plass? Hadde drømt om dem til E46'en gitt Dette felgalternativet støtter jeg virkelig Det er synd at det ikke er noen spesielt fine felgpakker i 19" å få tak i til en vettug pris, men jeg ville heller ha ventet en stund med å kjøpe felger, spart opp litt mer penger og kjøpt noen som du virkelig har lyst på, istedenfor noen som "duger". Du er jo en perfeksjonist Saltkjelen, så jeg vet at noe "halvgjort" bare blir å ergre deg...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Det er mye lekkert, men det er fortsatt for dyrt. Savner alternativer på 10-15.000kr.. Prøver intenst å få tak i RH X-RAD, men det ser vanskelig ut. Ergo blir det Rondell D58 som blir alternativet i år.. Blir jo uansett ikke feil med rondell felgene Tsw sakata som er vist ovenfor her syntes jeg er grusomme.. Når det gjelder sharif så er det ikke mye som slår felger med "sharif" stemplet i senteret, det er hakket verre enn å ha Gs i senteret.. Sharif er ikke noe å snakke om engang.. GS logoen blir selvfølgelig erstattet med BMW logo, men tror imidlertid at GS ikke er så altfor gær'n på kvalitet.. De har mye pent, men problemet blir ofte at den ene har chrome kant også får du felgen i bare sort osv - noe som ødelegger noe sinnsykt for min del.. E60 M5 look felger i 19" passer e39 kjempebra. Ja, men akk så kjedelig. M6 felgen er det som duger, men da må de være originale. Kanskje til neste år?
PowerPro Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Heller kjøpe kjedelig felger som passer bilen enn å kjøpe kule felger som ikke passer:)
Hefner Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Prøver intenst å få tak i RH X-RAD, men det ser vanskelig ut. Ja er det like vanskelig enda og få tak på ja? husker jeg sleit en del når jeg skaffet mine, da snakket de om at Rh i tyskland var konk osv.
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Dette felgalternativet støtter jeg virkelig Det er synd at det ikke er noen spesielt fine felgpakker i 19" å få tak i til en vettug pris, men jeg ville heller ha ventet en stund med å kjøpe felger, spart opp litt mer penger og kjøpt noen som du virkelig har lyst på, istedenfor noen som "duger". Du er jo en perfeksjonist Saltkjelen, så jeg vet at noe "halvgjort" bare blir å ergre deg... Hehe, ja, det er lekre felger. Har vært i kontakt med Christalex igjen om å fremskaffe Toora 190 8,5x20 og 10x20 til E39'en også, men det virker som om fabrikken i Italia har slått seg litt vrang etter omleggingen i fjor sommer i tillegg til kommunikasjonsproblemer (svært få/ingen kan engelsk). Han skulle imidlertid kontakte meg dersom han kom over noen sett. Det kommer nok til å irritere meg, men jeg kjøper da felger med billige dekk (sonar) og bruker så 18" på vinter til neste sesong. Jeg kjører nå med relativt slitte vinterdekk og sommerdekkene er rene slicks. Så nytt dekksett må jeg jo uansett ha til vinteren. De perfekte hjulene dukker forhåpentlighvis opp til neste sommer, LES -> Toora T190
caaatooo Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17309961 "Noe" over hva du budsjetterer med, men her får du både kvalitetsfelger og kvalitetsdekk Minuset er jo at alle fire er 8,5" breie, burde absolutt ha vært 9,5" eller 10" bredde bak.
pauska Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Noen som aner hva slags felger dette er? Vurderer å kjøpe denne bilen..
Nytern Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Ser Vertini ble nevnt her.. Jeg handla Vertini Carrera nylig. Ja, de kunne vært ett hakk større men bilen skal jo brukes. De finnes opp til 20" mener jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå