spruddel Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Får vel bli fast bumper på denne en gang i året? Den er jo stadig vekk morsom synes jeg, hvertfall for de som ikke har lest den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Jeg har iallefall "sjekk at selger har alle kroppsdeler intakt" på topp 5 checklist ved kjøp av bil. det med at han var uerlig på telefon kan jo bare ha vært at han holdt telefonen på feil øre og hørte feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 det med at han var uerlig på telefon kan jo bare ha vært at han holdt telefonen på feil øre og hørte feil Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Det å høre feil er ikke bra.. Det er viktig for både kjøper å selger å være lutter øre når man prater på telefonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 I denne tråden er det blitt mye r-øre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Jeg ligger flat over skrivebordet Som nevnt, for en ypperlig måte å starte dagen. Jeg har nå føyet til på min "bruktbilkjøp-liste" Selgere uten alle kroppsdeler med litauen-skruende venner kan i verste fall levere en dårlig bil! Pussig nok, som mange andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Haha,må bare bumpe denne... Ler så jeg griner her jeg sitter... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 HAHA! genialt:P men det som er dritt er hvis han fyren er inpå bimmers:P å han ser dette at du dizzer han:P pass på øra dine om kvelden sier jeg:P hahahaha Kan love deg at han ikke er her inne. Var vel så langt fra en entusiast det går an å komme! Snakka hele tiden om hvor bra bil Ford Granada 2.8 Ghia var i forhold til BMW. Han hadde en Granada som hadde bikka 500.000km uten noe problemer. BMW'n var elendig på vinterføre fordi bilen kutta all motorkraft bare helt sånn plutselig under pådrag på snø fortalte han, og at det også blinka et gult advarselsignal i dash'n. Måtte da vise ham ASC-knappen og forklare hvordan systemet virket. Ble helt rar i maska etterpå og sluttet å nevne Granadan for en stund. Hahaha! Bra han fikk høre hvordan det fungerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Kan jo være verdt mye denne bilen. Limited Eardition, solgt av Van gogh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Vi får vel gi denne en bump i år også Anbefaler å lese tråden ifra begynnelsen, mye god underholdning. Jeg lo iallfall så jeg sitter og er helt sliten her nå Shattered og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 HAHAHAHA, jeg sitter og ler så tårene spretter her nå!! Hadde nesten glemt denne fantastiske tråden!! Kjøper må jo være superintelligent, alt han får med seg går jo inn det ene øret og...ja Vi får nesten gi oss snart vel, ellers kommer admin og holder oss i øra!! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 O:)Har hørt om folk som mangler nese for bil, men denne var ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Ler så jeg blir helt ør, her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 Ikke så lenge siden sist jeg skummet gjennom denne tråden... Nesten så den burde vært lagt ut andre steder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå