Reef89 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Hva er forskjellen på amerikanske og europeiske frontlykter, foruten at de har orange refleks bak blinklyset? Nei meg bekjent så er det ikke noe annen forskjell enn at det er orange refleks der. Vil jo se slikt ut: Det som slår meg er at jeg har jo ikke noe orange på resten av bilen. Men det vil jo skille seg litt ut. Hva tenker du Salt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Det var det jeg trodde. Jeg personlig ville ikke brukt tid, penger eller energi på dette. Da er jo LCI-lykter en mye bedre oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Det var det jeg trodde. Jeg personlig ville ikke brukt tid, penger eller energi på dette. Da er jo LCI-lykter en mye bedre oppgradering. Ja nei du sier noe der. Så tror jeg dropper det. Men ang. LCM2 kan den monteres og programeres før jeg skifter lykter? Hvilken model fikk LCM2? kun LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Ja, LCM2 kan du montere før LCI-lamper, men du må huske på å kjøpe riktig versjon ettersom det er forskjell på om bilen har adaptive lys eller ikke. Modeller etter 09/2006 fikk LCM2. Det er etter det jeg har forstått ganske omfattende å kode om en brukt lysmodul, men noe mer om det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Ja, LCM2 kan du montere før LCI-lamper, men du må huske på å kjøpe riktig versjon ettersom det er forskjell på om bilen har adaptive lys eller ikke. Modeller etter 09/2006 fikk LCM2. Det er etter det jeg har forstått ganske omfattende å kode om en brukt lysmodul, men noe mer om det vet jeg ikke. Ok. Så det er egentlig best å kjøpe helt ny modul da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Ja, det er visstnok best og mest kostbart. Har du adaptive lys i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Ja, det er visstnok best og mest kostbart. Har du adaptive lys i bilen din? Nei ikke svingbart lys her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Okei. Da trenger du hvertfall ikke stresse med AHL moduler og slikt. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Ville heller ikke brukt penger på amerikanske frontlykter. Det oransje feltet ser bare gammeldags og malplassert ut i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Det er som sagt droppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Lite tlf stemningsbilde med sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Hva slags LED pærer kjøpte du til blinklysene ?? evt. link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Hva slags LED pærer kjøpte du til blinklysene ?? evt. link? Har faktisk ikke bestilt de ennå, selv om jeg har skrevet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Har faktisk ikke bestilt de ennå, selv om jeg har skrevet det Haha, okei Oppdater gjerne med link når du har bestllt/fått de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Takk for fin kommentar på min side. Liker bilen din også. Skiller seg ut med stylingen du har på. Ser meget gjennomført ut. Mangler bare sportseter inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå