Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kalenderen er allerede kommet opp på veggen her på KOED-kontoret også. Flotte saker :D

(Tok meg den frihet å "pynte" litt på den nederste delen av den... )

ur6z0wzao10z6pg68yp5.jpg

Takk til Chris, og et riktig godt nyttår til dere alle!

PS. Vi melder herved vår interresse som sponsor for 2011-utgaven :wink:

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

mulig å kjøpe en sånn enda?:D og en ting til! den knall knall blå e34'n som er tatt sammen med en rød e30 m3, hvem er den sin?:D er det NeonMuffler sin? Syns den var veldig fin=) finnes det en prosjekt tråd eller noe om bilen hans her inne?=)

Skrevet
mulig å kjøpe en sånn enda?:D og en ting til! den knall knall blå e34'n som er tatt sammen med en rød e30 m3, hvem er den sin?:D er det NeonMuffler sin? Syns den var veldig fin=) finnes det en prosjekt tråd eller noe om bilen hans her inne?=)

stemmer at det er NeonMuffler sin bil, er vel en 525 om jeg ikke husker helt feil, søk på brukernavnet hans så finner du tråden om bilen! ;)

Skrevet

Synes folk skal få ut fingern og bestille nå. Utrolig fin kalender, mye bedre enn det jeg hadde forestilt meg at den skulle være :D Varierte og bra bilder.

Hvis han får solgt unna en del kalendere så går jo overskuddet til drift av bimmers, det kommer alle til gode :)

Kanskje det hadde vært en idé og lagt tråden opp på nyheter eller noe annet på forsiden så flere blir klar over kalenderen?

Skrevet

Fikk min i går, og synes absolutt flere folk bør støtte dette!

Veldig fint iniativ og veldig fin kalender. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...