bmwmsport Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Kalenderen er allerede kommet opp på veggen her på KOED-kontoret også. Flotte saker (Tok meg den frihet å "pynte" litt på den nederste delen av den... ) Takk til Chris, og et riktig godt nyttår til dere alle! PS. Vi melder herved vår interresse som sponsor for 2011-utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Men det er vel ikke Juli enda Geir Ove? Hadde det bare vært så vel.. snø kan vi ha på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Fikk min i dag. Storfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 takk får super kalender i posten i dag;) dette må fårtsette neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Godt å høre at folk er fornøyde! Men jeg synes det har gått for lite kalendere! Noen som sparer seg til ut i januar ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 mulig å kjøpe en sånn enda? og en ting til! den knall knall blå e34'n som er tatt sammen med en rød e30 m3, hvem er den sin? er det NeonMuffler sin? Syns den var veldig fin=) finnes det en prosjekt tråd eller noe om bilen hans her inne?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg kjøper gjerne en kalender.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Jeg har masse kalendere igjen, hadde forventa og selge 3gangeren av det jeg har solgt sålangt! Se s.1 for betalingsinformasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Må støtte Bimmers, men kan ikke bestille før jeg har fått stipendet Så tar nok kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 mulig å kjøpe en sånn enda? og en ting til! den knall knall blå e34'n som er tatt sammen med en rød e30 m3, hvem er den sin? er det NeonMuffler sin? Syns den var veldig fin=) finnes det en prosjekt tråd eller noe om bilen hans her inne?=) stemmer at det er NeonMuffler sin bil, er vel en 525 om jeg ikke husker helt feil, søk på brukernavnet hans så finner du tråden om bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 okei, takk:D og jeg tar en slik kalender=) skal se om jeg får overført via nettbank i dag engang=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Synes folk skal få ut fingern og bestille nå. Utrolig fin kalender, mye bedre enn det jeg hadde forestilt meg at den skulle være Varierte og bra bilder. Hvis han får solgt unna en del kalendere så går jo overskuddet til drift av bimmers, det kommer alle til gode Kanskje det hadde vært en idé og lagt tråden opp på nyheter eller noe annet på forsiden så flere blir klar over kalenderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Ja, det var en god ide om å legge den ut på nyheter. Skal høre med Gunnar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Fikk min i går, og synes absolutt flere folk bør støtte dette! Veldig fint iniativ og veldig fin kalender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Da har jeg bestilt mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå