awt Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg hadde "M5"-speil tidligere, og det er faktisk endel forskjell på disse og de originale. De er endel høyere, og man ser at noe er galt med en gang uten å helt kunne sette fingeren på hva. Jeg tror ikke det er så lett å bytte kun speilhuset da motoren for autofolden er i speilhuset og ikke sokkelen såvidt jeg vet.
Sjøbuse Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 blir veldig feil med M5 spil på E46 syns jeg ja. de er også større. så de ser så klumpete ut på E46 M3 speil M5 speil
Frode D Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 De er litt større ja.. Ser det, noen som vet hvor man får tak i -M3- kopispeil med autofold da..? Har gitt opp carbonen nå
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 De er litt større ja.. Ser det, noen som vet hvor man får tak i -M3- kopispeil med autofold da..? Har gitt opp carbonen nå Mener å ha sett skikkelig m3 kopier på modbargains.com. De har med alle de orginale finessene...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Det er jo disse: http://www.modbargains.com/product.aspx ... e46-ext020 Men siterer teksten der: Carbon Fiber 2x2 Twill Weave M5 Style Mirrors Now Available Bildet tilsier også at det er M5 basert: Kjenner jeg blit litt frustrert.. Kanskje jeg skulle gått for ACS sine istedefor? http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/43772.jpg
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Kjenner jeg blit litt frustrert.. Kanskje jeg skulle gått for ACS sine istedefor? http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/43772.jpg Selv så syns jeg acs speila er fæle... kjenner til frustrasjonen, er derfor jeg kjører med orginale speil enda.... Menne, den linken til e46fanatics lenger tilbake i tråden, der er det skikkelig m3 replica speil. Står vel sikkert en nettside eller noe slikt i den tråden
Frode D Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg liker ACS speila De er lekre de speila som er linka til på E46fanatics, men da må jeg demontere motoren og alt i mitt og overføre. Pluss at de kan ikke autofoldes.. Noe jeg syns er viktig.. Kanskje jeg bare skal drite i at det er M5 speil, syns ikke ser så galne ut i forhold til M3 jeg da men.. Litt større kanskje.
awt Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Det jeg liker minst med "M5"-speilene enn de originale er at de sitter høyere på bilen. Litt sånn som stive ører. Ville mye heller gått for originale M3-speil enn kopi "M5"-speil. De er ikke så altfor dyre på bruktmarkedet. Personlig er jeg ikke så veldig fan av karbon-speil, men det er min mening.
Frode D Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Passer originale M3-speil på ikke-M bil da?
PenguiN- Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Karosseri messig er det vel kun skjermer forann og bak + panser som er forskjellig såvid jeg vet ..?
Frode D Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Okei, viss det stemmer så er det jo greit
awt Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Jada, de passer fint de. Det er som PenguiN- sier, samt fangerene og sideskjørtene da.
PenguiN- Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Forøvrig ser jeg at GS har carbon kapper til M3 speil Frode
awt Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Disse ertsatter speilhuset til originale M3-speil. Her finner du en guide på å demontere speil og evt. montere motor. Ulempen er at du trenger originale speil i tillegg, og da begynner det å bli dyrt... Fordelen er et du slipper å lakkere. Her er forøvrig et greit sammenligningbilde for OEM/replica også:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå