Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde "M5"-speil tidligere, og det er faktisk endel forskjell på disse og de originale. De er endel høyere, og man ser at noe er galt med en gang uten å helt kunne sette fingeren på hva.

Jeg tror ikke det er så lett å bytte kun speilhuset da motoren for autofolden er i speilhuset og ikke sokkelen såvidt jeg vet.

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

blir veldig feil med M5 spil på E46 syns jeg ja. de er også større. så de ser så klumpete ut på E46

M3 speil

evc3qe2sv7gt0ks97gna.jpg

M5 speil

8rhgklk8cobm1gkjs9gd.jpg

Skrevet

De er litt større ja.. Ser det, noen som vet hvor man får tak i -M3- kopispeil med autofold da..? Har gitt opp carbonen nå :(

Skrevet
De er litt større ja.. Ser det, noen som vet hvor man får tak i -M3- kopispeil med autofold da..? Har gitt opp carbonen nå :(

Mener å ha sett skikkelig m3 kopier på modbargains.com. De har med alle de orginale finessene...

Skrevet

Kjenner jeg blit litt frustrert..

Kanskje jeg skulle gått for ACS sine istedefor?

http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/43772.jpg

Selv så syns jeg acs speila er fæle...

kjenner til frustrasjonen, er derfor jeg kjører med orginale speil enda....

Menne, den linken til e46fanatics lenger tilbake i tråden, der er det skikkelig m3 replica speil. Står vel sikkert en nettside eller noe slikt i den tråden :)

Skrevet

Jeg liker ACS speila ;)

De er lekre de speila som er linka til på E46fanatics, men da må jeg demontere motoren og alt i mitt og overføre.

Pluss at de kan ikke autofoldes.. Noe jeg syns er viktig..

Kanskje jeg bare skal drite i at det er M5 speil, syns ikke ser så galne ut i forhold til M3 jeg da men.. Litt større kanskje.

Skrevet

Det jeg liker minst med "M5"-speilene enn de originale er at de sitter høyere på bilen. Litt sånn som stive ører.

Ville mye heller gått for originale M3-speil enn kopi "M5"-speil. De er ikke så altfor dyre på bruktmarkedet.

Personlig er jeg ikke så veldig fan av karbon-speil, men det er min mening. :)

Skrevet

Jada, de passer fint de. :)

Det er som PenguiN- sier, samt fangerene og sideskjørtene da.

Skrevet

Disse ertsatter speilhuset til originale M3-speil.

DSC05203.jpg

Her finner du en guide på å demontere speil og evt. montere motor.

Ulempen er at du trenger originale speil i tillegg, og da begynner det å bli dyrt...

Fordelen er et du slipper å lakkere. :)

Her er forøvrig et greit sammenligningbilde for OEM/replica også:

RepvsOEM.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...