Gå til innhold

Skrytevideo: Meg mot en haug av M3'er. Flere filmer s2 og s6

NiklasJa
 Share

Anbefalte innlegg

Er det mulig å ha så kort tankegang? jeg så bare den 1. og det var i drøyeste laget. Du sier at de fleste kjører nye å sikre biler, så da blir ikke skadeomfanget så stort.

Jeg sier ikke mer, men tenk på hvor mange barn du passerte her. Er vel ikke så kult å bli drapsmann som (jeg antar) 18åring?

Om du følger med så hadde du sett at "niklasja" ikke har skrevet noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe...morsomt med folk som skal legge seg opp i alt.. Akkurat som om det har noe å si, annet enn de selv muligens føler seg litt "bedre" av å se ned på hva som fra deres perspektiv er heeeelt uansvarlig og mangel på alt fra selvinnsikt til respekt for lovverket..

Kul kjøring, ikke så bra kvalitet riktignok.. Liker at folk tørr å bruke bilene litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort tankegang ja..

Å kjøre slik er lite smart. Men er vel som alt annet, må en ulykke til for at dere forstår alvoret.

Tror ikke dere hadde likt trådstarterens video vist han hadde av en eller annen grunn fått sladd, og smelt i dine foreldres bil og drept de.

Tenk faen på andre også, ikke bare "tro" dere har kontroll. Dere er verdt ingenting vist det først skjer noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var litt vel trafikert vei til at kjøringen kan kalles forsvarlig og kontrollert. Er fort mange idioter som bare skifter felt uten å se seg for osv, og når dere kommer bakfra i en fart sjåføren foran ikke regner med i 100 sonen kan det fort smelle. Hadde dette vært på natta eller på et tidspunkt med mindre trafikk hadde ikke jeg dømt dere, men å kjøre slik når det er såpass trafikkert synes jeg også er uforsvarlig og hensynsløst ovenfor andre billister. Er plutselig ikke så kult når man presser en 3barnsfamilie inn i autovernet. Så gjør slik kjøring når vi andre trafikantene ikke er på veien. Men forstår at du ble fristet til å både bruke bilen og teste den mot de andre, det ville nok de fleste blitt ;) Og dette har ingenting med å kjøre over fartsgrensen osv for det har nok vi alle gjort, det handler om å se an forholdene hvis en skal kjøre fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok trådstarter må tåle litt kritikk med slike videoer.

Jeg har også kjørt endel effektsterke biler, og det er enkelt å gasse litt på. For de som kjører rundt i 320 kan jeg bekrefte at fristelsen til å trø på når du eier en m3 er stor. Det er jo en grunn til at man ønsker seg en effektsterk bil. Det er også derfor effektsterke biler koster mer å forsikre.

Alle bikker vel fartsgrensen innimellom, men kan forstå de som syns 220 på en trafikkert vei er mye.

Nå må ikke heller kua glemme at den har vert kalv en gang.. og vet godt at å kalle andre for idioter blir like useriøst som å kjøre fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du har god kontroll på bilen, både på film og det lille jeg har sett på Gatebil osv :wink:

Men husk på at selv om dere har kontroll har ikke nødvendigvis alle andre på veien det. Litt mindre trafikk neste gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik kjøring hører kun hjemme på bane, idioter..

Også på tett trafikkert vei??

Jobber du som politi?

No offence, men kan du høres mer kjedelig ut? Og ikke minst, sur?

Jeg anser ikke akkurat dette som særdeles uakseptabel kjøring..

Såklart var det sikkert 1 eller 2 forbikjørte sjåfører som såvidt tenkte tanken på å ringe politiet, men jeg tror 98% nøt synet av 2-3 pene biler som hadde noen gasspådrag.

Sånn jeg oppfatter deg, så vil jeg tro du er en av de få som faktisk ringer politiet med en gang noen passerer deg i 120?

Når trådstarter har såpass til krefter under panseret, så skjønner jeg godt at han ville teste seg mot 2millioners drømmebilen som lå foran.

Sålenge denne filmen ikke beskriver hans normale kjørestil, og det poengterer han også, så ser jeg ingen grunn til å kaste "ukvemsord" :)

Jeg må få lov å ta meg litt i nakkeskinnet her..

Var kanskje litt krass. Ser nå at det var skrevet 220km/t ?

Det er nok litt på kanten. Det så ikke ut som det gikk så fort.

,men fortsatt, så syns jeg ikke dette så ut som grisekjøring og om det var oppe i så store hastigheter, så var det like fort ned igjen.

damdidam.. diskusjonen fortsetter.

forresten..

Leste i avisen idag, at på strekningen jeg ble tatt i 103km/t i en forbikjøring for 5mnd siden, er det nå satt opp fartsgrense til 100km/t uten å ha blitt gjort en dugg endringer med veien siden jeg ble tatt..Eneste de har gjort er å bytte skilt. Jeg kjørte der sist for noen dager siden.

Det er litt surt... Kall meg gjerne kriminell, jeg tar det med et smil. Jeg dreit meg ut, men kom ikke å si at du (du som leser) aldri har kjørt i 103km/t på E6..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se du henger med de bila der, de fikk vel litt haka slepp tenker jeg når du dro fra dem hehe. En tanke som slo meg, er det ikke litt dumt å legge ut slike "skryte" vidoer ut sånn? Er vel ikke mer en et par søk så vet man hvem du er og brått så står onkel blå på døra med video bevis ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...