Gå til innhold

kan ikke folket la salgstrådene være uten offtopic


knut e
 Share

Anbefalte innlegg

dette går igjen nesten hver gang folk skal selge noe, så kommer nesten halve forumet og skriver inn at tinga er for dyre og at de koster en tiende del av prisen andre plasser osv. kan ikke dere som gjør dette være så snill og la være, hvis en ting er for dyr så la være og skrive noe eller evt send en pm til selger, er så jævla kjedlig da de mange av salgstrådene er side opp og side ned av klaging. er en ting for dyr får ikke selger solgt og setter automatisk ned prisen etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig enig!

Ufattelig at folk ikke bare kan holde kjeft!

Kjøp og salg er IKKE et diskusjonsforum!

Hvis prisen er for høy blir det tungsolgt, at man kan få ting til en helt annen pris på ebay e.l får være opp til evt kjøper å avgjøre.

Ser admin rydder opp i det værste, men med den enorme aktiviteten inne på kjøp/salg blir det umulig å følge opp. Er rett og slett for mye unger her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe som har irritert meg i lange tider også. Og jeg blir stadig overrasket over hvor mange brukere med LANG fartstid her inne som aktivt er med på dette.

Med mindre man ikke har noe som er konstruktivt eller av overveiende betydning for kjøpermassen, er det irrelevant å kommentere. Syns man noe er bra / dårlig, kan man fint sende trådstarter en PM og fortelle han/hun om dette!

Noen dedikerte kjøp og salg moderatorer hadde nok vært på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk ikke er interessert i en vare eller ikke har varer som ønskes, skal de rett og slett drite i å skrive innlegg i tråden! Disiplinen på dette området er til tider skremmende dårlig her inne. Det er jo å håpe at de som føler seg truffet av dette tar det til seg. Personlig gir jeg klar beskjed til idiotinnlegg i mine egne annonser. Det har heldigvis ikke skjedd ofte for min del, men jeg har jo registrert at noen oppfører seg som dommer og jury over andres annonser. Skjerpings til de som ikke klarer å la vær :lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det som blir sagt, men det som irriterer meg enda mer er den dårlige info'en 90% av alle salgstråder har.

Når man skal lage en salgsannonse så må man fortelle om det man selger, tekniske data osv osv. Det er folk elendige på her inne dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit att helt klart overprisa ting blir solgt til en stakkar som ikke vet bedre da? Litt kritisk må det da gå ann å være? ser jeg en gammel slitt "hva som helst" del for en pris som er helt urimelig, ja da stusser jeg ikke på å konfrontere selgeren om galskapen.. Viss ikke ender vi opp som E30'ane.. 50k for en opprusta 316 som har gått "130 000".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man legger ut en salgs annonse på et forum må man jo regne med litt meldinger i tråden, og da må man sånn sett tåle både positive og negative tilbakemeldinger. Men ja, ser helt klart et poeng i det du sier at noen kan ta det litt langt i noen salgstråder.

PS: Bruk Finn.no og Autodb.no så slipper du tilbakemeldinger ;)

Selv om det kan være litt trist i lengden det å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man ikke har noe som er konstruktivt eller av overveiende betydning for kjøpermassen, er det irrelevant å kommentere.

Helt enig. Dette inkluderer de tusenvis av "fin bil - lykke til med salget"-innleggene. Meningsløst.

Er det greit att helt klart overprisa ting blir solgt til en stakkar som ikke vet bedre da?

Sitter du på en bok som forteller hva ting er verdt? :wink: Prisen er en ting mellom selger og kjøper. Om du ikke mener en '92 318 er verdt en million så kan det hende jeg mener det.

Når man legger ut en salgs annonse på et forum må man jo regne med litt meldinger i tråden

Nei. Det står faktisk en beskjed fra admin i salgsforumet at man skal la være å legge inn unødvendige innlegg. Kronisk skrivekløe kan behandles i tulletråden eller i notepad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarer på prisen kan folk spare seg for, men at folk kommenterer salgsobjektet synes jeg er helt greit så lenge det er "seriøse" kommentarer/tilbakemeldiger (positive og negative)

Men jeg ser jo at det er mange her inne som har fått ødelagt salgstråden sin av folk som ikke er kommet lenger enn til barnehagestadiet når det gjelder språk og meninger..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...