Fredrik 90 Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Ellers er jeg litt nysgjerrig på hva den Askeladden Z7'n til Fredrik 90 ligger på i pris? Da jeg kjøpte båten i fjor så ga jeg 599 000,- for den hos Askeladden forhandler! Vurderer nå å selge båten for rundt 550 000,- bitte litt over de andre men nå har min så si alt utstyr og er MEGET pent og nøye holdt! Nystoffet og polert for sesongen er den også og med nylig service på motoren! Skulle egentelig hatt noe større båt men pga mye jobbing i sommer, nyinnkjøpt A6 som automat kassa havarerte på etter tre dager og huskjøp så ser jeg meg nok nødt til å selge dessverre Man regner liksom ikke med uforuttsette utgifter som girkasser til 70 000,- og oppussing av en bolig på 280 kvadrat det INGENTING er gjort siden det sto nytt i 86
pajoe Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Ellers er jeg litt nysgjerrig på hva den Askeladden Z7'n til Fredrik 90 ligger på i pris? Da jeg kjøpte båten i fjor så ga jeg 599 000,- for den hos Askeladden forhandler! Vurderer nå å selge båten for rundt 550 000,- bitte litt over de andre men nå har min så si alt utstyr og er MEGET pent og nøye holdt! Nystoffet og polert for sesongen er den også og med nylig service på motoren! Skulle egentelig hatt noe større båt men pga mye jobbing i sommer, nyinnkjøpt A6 som automat kassa havarerte på etter tre dager og huskjøp så ser jeg meg nok nødt til å selge dessverre Man regner liksom ikke med uforuttsette utgifter som girkasser til 70 000,- og oppussing av en bolig på 280 kvadrat det INGENTING er gjort siden det sto nytt i 86 Aha. Såpass ny, ja. Blir nok utenfor mine økonomiske rammer det gitt. Ble bare litt nysgjærrig. Har virkelig sansen for daycruiserne til Askeladden. Men det blir nok en Beetle etterhvert. De begynner snart å komme ned på et levelig nivå nå.
Fredrik 90 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Aha. Såpass ny, ja. Blir nok utenfor mine økonomiske rammer det gitt. Ble bare litt nysgjærrig. Har virkelig sansen for daycruiserne til Askeladden. Men det blir nok en Beetle etterhvert. De begynner snart å komme ned på et levelig nivå nå. Ja Askeladden lager bra båter, hadde en Askeladden 565 før Z7en, gøyal båt det også med 150 hester! Beetlen er jo en fin båt det også, vurderte den en stund men det blei heller et impulskjøp av Z7 Min fetter er strålende fornøyd med sin Beetle, har hatt den i mange år nå
flobben Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Skulle egentelig hatt noe større båt men pga mye jobbing i sommer, nyinnkjøpt A6 som automat kassa havarerte på etter tre dager og huskjøp så ser jeg meg nok nødt til å selge dessverre Man regner liksom ikke med uforuttsette utgifter som girkasser til 70 000,- Du har kjøpt deg Auda og forventer ingen uforuttsette utgifter? Gale mann. Har en på jobben her som la ned over 120 000,- i verkstedsregninger på Audi (a4) i fjor og er godt over 30 000 hittil i år. Vag bil kommer jeg ikke til å vurdere på en god stund. Kjenner alt for mange som har hatt store problemer med det, og de har handlet bilene nye. Naboen har en passelat som er to år gammel. Den har havarert flere ganger bare i år. Men med egen bolig, båt og ny bil så har du vel kanskje råd til å kjøre Audi
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Du har kjøpt deg Auda og forventer ingen uforuttsette utgifter? Gale mann. Har en på jobben her som la ned over 120 000,- i verkstedsregninger på Audi (a4) i fjor og er godt over 30 000 hittil i år. Vag bil kommer jeg ikke til å vurdere på en god stund. Kjenner alt for mange som har hatt store problemer med det, og de har handlet bilene nye. Naboen har en passelat som er to år gammel. Den har havarert flere ganger bare i år. Men med egen bolig, båt og ny bil så har du vel kanskje råd til å kjøre Audi Hehe! Jeg har sagt at hvis det fortsetter sånn så er det siste gangen jeg kjører Audi, det er i allefall helt sikkert! Da er det rett tilbake til BMW igjen Nå ville jeg prøve Audi mens jeg venter på at F10 skal komme seg ned på et akseptabelt bruktbil pris nivå Audiene må ha forandret seg en del de siste åra, min gamle 93 mod 100 2,6 med 207 000 km på tellern er nærmest skuddsikker! Mer trofast og god bil skal man lete lenge etter, faktisk den beste bilen jeg har hatt til nå! Da vi brukte den til hytta i vinter(da sto BMWen på verksted) så starta den altså på første forsøk, uten å nøle i 34 minus grader!! Bilene til vennene våre med 08 VWPassat og 06 Audi A3 var helt døde Men det har jo nå vist seg å ha båt, bolig, to bensin V6 Audier hvor den ene på påkostes 70 000 ,- rett og slett blir for dyrt! Derfor må nok båten selges og jeg må jobbe ekstra mye i sommer! hehe
Superbeetle Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 tja... Enough said. Så har jeg 3 katter som tar litt tid.. Har lyst å restaurere en motorsykkel og eller moped i løpet av året. Har også siden Februar 2009 brukt den nette sum av 28600kr hos den lokale tattoo-sjappen, så kanskje det kvalifiserer som en hobby også?
noekult Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Drev tungt med Hifi og hjemmekino før, helt til jeg kom opp i par hundre tusen kroners klassen og fant ut at jeg ikke brukte hverken anlegget (kjøper ikke mange CDer og har heller ikke lyst til å gå og "finne" CDer) eller anlegget (går mest i nedlastning, og filmer jeg vil ha kjøper jeg på DVD/Bluray men de blir bare sett et-to ganger før de begynner å tørke støv). Nå går det mest i bil. Har prøvd mye annet men bil er absolutt lidenskap. Du kan trygt si at alt jeg har til overs går med til å pleie denne interessen. Ble småhekta på MC også da, men det er vel ikke en interesse akkurat, mer en "sommerflørt" hver sommer Tar lappen nå og skal etter det kanskje ikke kjøpe MC, men bare leie av og til når kløen blir stor Hvis roadtrips og impulsreiser er en interesse, velger jeg å si det også Eller så er damer, sosial omgang o.l. et selvfølge.
Fredrik Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 tja... Enough said. Jeg har en dansk svoger som også er Ducati fetichist (siden slutten av 60-årene). Jeg mener at han har en Square Case 900 SuperSport (singel seter) fra midten av 70-tallet. Han har også en Honda CB400F... fra den samme tidsperioden (og den har en helt fantastisk kul eksosmanifold).
pajoe Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Aha. Såpass ny, ja. Blir nok utenfor mine økonomiske rammer det gitt. Ble bare litt nysgjærrig. Har virkelig sansen for daycruiserne til Askeladden. Men det blir nok en Beetle etterhvert. De begynner snart å komme ned på et levelig nivå nå. Ja Askeladden lager bra båter, hadde en Askeladden 565 før Z7en, gøyal båt det også med 150 hester! Beetlen er jo en fin båt det også, vurderte den en stund men det blei heller et impulskjøp av Z7 Min fetter er strålende fornøyd med sin Beetle, har hatt den i mange år nå Du får tipse meg hvis fetteren din bestemmer seg for å selge, da.
D.C.V Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Jeg er veldig gla i å fotografere og prøver å utvikle meg mer på den fronten Også er jeg gla i gitarer, har 2stk som jeg ikke kan bruke Så må lære meg det. Ellers er jeg ganske lat
frengen Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 liker å gjøre ting med hendene. kjøpte i fjor leilighet, reiv ned og bygde nytt og morderne. Er elektrikerlærling, og har som mange andre stor interesse for elektronikk. Har et ganske så stor og middels dyr hjemmekino (LG- 50" TV, Proson og B&W høytalere, Denon reciver, Harmony One fjernkontroll, PS3, Wii, Altibox osv:) Er storkriminell med tanke på nedlasning av film og musikk. brukes mye tid til film og musikk. Men som regel er det etappevis hva hjernekapasiteten går til: Siste året har vært slik: 6mnd: leilighet, 4 mnd: HIFI/møbler og deretter kun bil. Pengene går deretter. Får en liten klump i halsen når jeg ser luksusfellen. kjenner meg litt igjen. bruker alltid alt jeg har på dyre ting, da jeg må ha ting med en gang, og ikke gidder å kjøpe noe halveis. Har heldigvis ikke gjeld på 2 mill utenom huslån:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå