opeth84 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 kom over denne siden nettopp ved en tilfeldighet. Anbefaler dere å klikke på linken og se de ulike bmw mini-modellene folk har laget! Imponerende:D http://www.espens.no/blog/2008/02/25/bm ... k-pa-hjul/
Erik89 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 var masse imponerende der ja! Skulle bare hatt en lignende bil i full versjonen også
bmwkizn Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Enda godt at det er modellbiler. hadde blitt irritert hvis jeg har sett noen dumm nok til og gjøre sånn med bilen sin i virkeligheten
Marius2002 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Art-bilene er virkelige biler: (om ikke dere prater om en annen link og jeg ikke skjønner hva dere mener)
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Alle Art bilen finnes i fullstørrelse ja! Ganske imponerende i grunnen hvordan de har dekorert bilene, utrolig tøft konsept Hadde vært veldig morro om de kunne gjøre noe tilsvarende med dagens BMWer. Særlig 5-serie, X5, Z4, 1-serie og 7-serie
fish Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 BMW Art Car From Wikipedia, the free encyclopedia Jump to: navigation, search BMW Art Cars - NYC 2009 BMW Art Car by Andy Warhol.The BMW Art Car Project was introduced by the French racecar driver and auctioneer Hervé Poulain, who wanted to invite an artist to create a canvas on an automobile. It was in 1975, when Poulain commissioned American artist and friend Alexander Calder to paint the first BMW Art Car. This first example would be a BMW 3.0 CSL which Poulain himself would race in the 1975 Le Mans endurance race.[1] Since Calder's work of art, many other renowned artists throughout the world have created BMW Art Cars, including David Hockney, Jenny Holzer, Roy Lichtenstein, Robert Rauschenberg, Frank Stella, and Andy Warhol. To date, a total of 16 BMW Art Cars, based on both racing and regular production vehicles, have been created. The most recent artist to the join BMW Art Car program is Olafur Eliasson in 2007 with his "frozen" vision of the Hydrogen Powered H2R.[2] Artists for the BMW Art Car Project are chosen by a panel of international judges. According to Thomas Girst, who has been in charge of the BMW Art Cars project since 2004, the purpose of the project has changed over time: "In the beginning the cars were raced. There wasn't much of a public relations effort around them... Since then, some of the Art Cars have been used in advertisements to show that BMW is a player in the arts. With the Eliason work, part of what we are doing is raising awareness of alternative and renewable energy sources."[3] http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Art_Car
Lars89 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Disse er høyst virkelige ja. Heftige greier Nærmeste vi kommer i dag er denne mindre pene Z4en...
Clerion Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Bare meg som syns dette er....stygt? Eneste som kan minne om kult er Z4`n, fordi den fortsatt produseres og det finnes ENDEL av dem. Misshandling spør du meg å gjøre slikt med gamle "samlerobjekter"
Yngvejos Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Bare meg som syns dette er....stygt?Eneste som kan minne om kult er Z4`n, fordi den fortsatt produseres og det finnes ENDEL av dem. Misshandling spør du meg å gjøre slikt med gamle "samlerobjekter" Nå må du ikke glemme at de ble malt mens de fremdeles var samlebåndsbilder. Lenge før de ble samlerobjekter. Kunsten gjør dem til virkelige samlerobjekter. Personlig synes jeg at det er skamtøft.
Lars89 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Vil ikke si at hverken CSL, M1 eller den E21n er samlebåndsbiler, men er enig at det er kult at noen finner på noe nytt. Alle kan ikke ha sølv bil med svart skinn heller
Yngvejos Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Vil ikke si at hverken CSL, M1 eller den E21n er samlebåndsbiler, men er enig at det er kult at noen finner på noe nytt. Alle kan ikke ha sølv bil med svart skinn heller Da de drev racing med dem, lagde dem biler etter behov. Se på gamle racingfilmer, de var ikke redde for å knuse disse bilene på banen. Så lenge sånt blir gjort mens bilene fremdeles er i produksjon, ser jeg ingenting galt med det. Alternativet hadde antagligvis vært at de ble brukt opp som banebil.
Lars89 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Absolutt ingenting galt med det. De 3 første ble t.o.m brukt i noen løp før de ble pensjonert. Ingenting galt i å bruke de oop som banebiler heller. Biler er til for å brukes! At de blir klassikre om 20-30 år går det ikke an å tenke på
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Når jeg ser på bildene til Lars89 så må jeg bare si: Til og med jeg kunne blitt kunst interessert av det der, utrolig flott og spennende Rett og slett rått, skulle hatt bilder av dem på veggen hjemme i stua. Detta kaller jeg kunst
noekult Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Jeg syns mye av det er stygt, men samtidig så kult at jeg vil ha en slik stygg BMW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå