Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Denne tror jeg blir bra :) Lurer på hvilket motor alternativ M5'en får :)

Jeg sater en femmer på at den får en V8 på 4395 cm3 med dobbelturbo som yter 555 HK ved 6000 rpm og 680 Nm mellom 1500 og 5650 rpm. Alternativt vil motoren yte marginalt mer for å skape en distanse til dagens X5/6 M.

Skrevet

Mener og huske og ha hørt at BMW vil slutte og fokusere så mye på denne hestekreft krigen som pågår mellom de store tyske selskapene?

Mulig jeg har hørt veldig feil men.

Jeg kan satse en 20kroning på at det blir V8 twinturbo!

Skrevet

Synes den nye femmeren ser veldig lovene ut jeg altså! :D

Når det gjelder M-versjonen så håper jeg BMW kan klemme ut såpass at den parkerer RS6 og disse AMG drosjene :wink: Jeg liker å innbille meg at M3 og M5 er noe av det råeste man kan få på hjul 8)

Skrevet
Synes den nye femmeren ser veldig lovene ut jeg altså! :D

Når det gjelder M-versjonen så håper jeg BMW kan klemme ut såpass at den parkerer RS6 og disse AMG drosjene :wink: Jeg liker å innbille meg at M3 og M5 er noe av det råeste man kan få på hjul 8)

Så bør fokuset være på Porsche Panamera istedenfor iom at vi tross alt snakker om en firedørs sedan. 17 sekunder i Panamera´s favør skiller Panamera og E60 M5 rundt Nürburgring. 17 sekunder i denne sammenhengen er en evighet så BMW har en formidabel oppgave foran seg med F10 M5. Det skal derfor bli spennende å se hvordan BMW i fremtiden vil profilere M-konseptet. Et eller annet seriøst må iallefall gjøres for M-konseptet utvannes mer og mer i forhold til både konkurrentene og egne modeller (les: X5/6 M).

Skrevet
Nice, litt mer E39 og mindre E60 på en måte :D

Jeg vil heller si ganske mye mer E90 (facelift) med et streif av E39 enn E60. Linjene er klart mer konservative enn E60 så det er helt tydelig av BMW har forlatt Bangle´s konsept for hva som er et moderne design. Jeg tror dette blir meget, meget bra... spesielt vis a vis den nye E-klassen fra Mercedes-Benz som jeg ikke helt har sansen for.

Synes og det er E90 den minner klart mest om. Ser lovende ut, men er litt redd for at utseendet vil stå seg dårligere enn E60. Overrasker denne meg like mye positivt som GT-en gjorde så skal ihvertfall jeg være fornøyd!

Forøvrig også enig ang. nye E-klassen, hverken hjulbuer bak eller baklys synes jeg fungerer særlig bra, men fronten funker!

Skrevet

Her er et manipulert bilde basert på en nesten umaskert F10.

f10_v4_3.jpg

BMW_5-Series_MY2010_Automedia_01_big.jpg

Jeg tror det blir en vakker og "klassisk" bil, basert på det jeg har sett, og basert på hva jeg synes om F01, som den vil naturligvis vil dele designlikheter med. Når det er sagt, så blir det nesten litt kjedelig sammenlignet med E60 sine ville Bangle-linjer..

Skrevet

Ser ut som alle de andre. Litt kjedelig egentlig. Var liksom ikke noe wow, som det var når E60 kom.

Håper virkelig ikke M modellene får turbo. "Alle" kan lage masse hester med turbo. Hvorfor ikke lage en 9000 rpms V12 f. eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...