S.Arnesen Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Dama har mensen, jeg jobber livet av meg (både tilig og kveld) å ser aldri noe av pengene! Har dere ikke dusj gutt??!! Såklart har han det, er jo der man vasker felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Ahehe ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Stått opp...Snart på jobb =pSleng innom! Selvbyggerrabatt på 48x098 ;D eller 2 X 4 som noen vil kalle det 2x4 (eller 2"4" som endel bruker) er kun et utrykk som blir brukt blandt folk flest. Faguttrykket er 48x98 (justert skurlast).. 48x98 kommer jo direktre fra skurlasta som er 50x100.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Dama har mensen, jeg jobber livet av meg (både tilig og kveld) å ser aldri noe av pengene!Har dere ikke dusj gutt??!! Nå var du bare ekkel Monica.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Noe galt i å peise dama selv om ho blør litt da? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Greit da^^ Irritasjonsmoment: Kaldasfalt, og troen på at det gjør noe som helst godt =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Noe galt i å peise dama selv om ho blør litt da? ;D Eh... Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Noe galt i å peise dama selv om ho blør litt da? ;D Eh... Æsj. Folk gjør da som de selv vil med denne saken og farlig er det jo ikke hvis kvinnene selv ønsker å ha sex under denne perioden (noe de ofte har spesielt mot slutten av menstruasjonen). Før i tiden da man ikke hadde prevensjonsmidler som idag var mennstruasjonsperioden den eneste nogenlunde sikre tiden mhp. graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Jeg blir avogtil fryktelig frustrert over folk som står i selvvaskehallen og bruker enormt god tid selv om det er lang kø utenfor. Og PS: Det er ikke spesielt kult å kjøre brannbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Noe galt i å peise dama selv om ho blør litt da? ;D Eh... Æsj. Folk gjør da som de selv vil med denne saken og farlig er det jo ikke hvis kvinnene selv ønsker å ha sex under denne perioden (noe de ofte har spesielt mot slutten av menstruasjonen). Før i tiden da man ikke hadde prevensjonsmidler som idag var mennstruasjonsperioden den eneste nogenlunde sikre tiden mhp. graviditet. Det ER sikkert da. En jente kan bare bli gravid i di 3 midterste dagene mellom 2 menstruasjoner. Da regnet ut ifra 1.dags menstruasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Noe galt i å peise dama selv om ho blør litt da? ;D Eh... Æsj. Folk gjør da som de selv vil med denne saken og farlig er det jo ikke hvis kvinnene selv ønsker å ha sex under denne perioden (noe de ofte har spesielt mot slutten av menstruasjonen). Før i tiden da man ikke hadde prevensjonsmidler som idag var mennstruasjonsperioden den eneste nogenlunde sikre tiden mhp. graviditet. Folk får kjøre på som de vil. Jeg personlig syns ikke det er noe særlig å kjøre brannbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Noe galt i å peise dama selv om ho blør litt da? ;D Eh... Æsj. Folk gjør da som de selv vil med denne saken og farlig er det jo ikke hvis kvinnene selv ønsker å ha sex under denne perioden (noe de ofte har spesielt mot slutten av menstruasjonen). Før i tiden da man ikke hadde prevensjonsmidler som idag var mennstruasjonsperioden den eneste nogenlunde sikre tiden mhp. graviditet. Folk får kjøre på som de vil. Jeg personlig syns ikke det er noe særlig å kjøre brannbil. Det er på den tiden vi ber dama pent om å gjøre andre ting.. De jeg har vært borti har ikke vært særlig begeistret for å la meg kjøre brannbil heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jolle Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Da er jeg rimelig lei svineinfulensaen... ligget i sengen siden onsdag og skal ikke på jobb før mandag til uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Da er jeg rimelig lei svineinfulensaen... ligget i sengen siden onsdag og skal ikke på jobb før mandag til uka... enig i den der, ligg med svineinfluensa jeg å. kjett når dama har det å, å hu fikk ikke lov å være her pga hu ble så dårlig. så da er det 1 uke her alene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg