DannyRS Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Heter sikkert Ali han som selger Han heter AFSHIN.
Fredrik 90 Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Hehe! må bare spore av litt. Se på setebeltet på det bildet der Paris sitter i bilen, se på beltelåsen(eller hva det heter) Akkurat likt til beltelåsen i min 93 Audi 100, og det i en bil til nesten tre mill.... Utviklingen og produktkvaliteten går sin gang hos Volkswagen (som eier Bentley) Heia Volkswagen
316 Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Haha, det har du helt rett i! Helt like belter som mamma hadde i VW Passaten sin, fra 1989 !
Silverboy Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 ikke for at jeg prøver å latterliggjøre, men lurer virkelig. Hva er"dubbl hydrulik ratt"?? Har jo sikkert noe med styringen å gjøre, men.......
Fredrik Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Hehe! må bare spore av litt. Se på setebeltet på det bildet der Paris sitter i bilen, se på beltelåsen(eller hva det heter) Akkurat likt til beltelåsen i min 93 Audi 100, og det i en bil til nesten tre mill.... Utviklingen og produktkvaliteten går sin gang hos Volkswagen (som eier Bentley) Heia Volkswagen Hvor mange andre forskjellige slags typer beltelåser har du sett da?...
Marius2002 Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Kan ikke akkurat ha slik i en Bentley, så ser enda ikke problemet:
Fredrik 90 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Hehe! må bare spore av litt. Se på setebeltet på det bildet der Paris sitter i bilen, se på beltelåsen(eller hva det heter) Akkurat likt til beltelåsen i min 93 Audi 100, og det i en bil til nesten tre mill.... Utviklingen og produktkvaliteten går sin gang hos Volkswagen (som eier Bentley) Heia Volkswagen Hvor mange andre forskjellige slags typer beltelåser har du sett da?... Legger ikke vanligvis merke til sånt, men synes bare det var litt vittig at den var lik de beltelåsene jeg har i min 16 år gamle audi, som er over 2 mill billigere Er den forklaringen grei nok...
Scampi Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Rattkondom er jo veldig nødvendig i en såpass ny bil...faen som den så ut. Så nesten ut som en Toyota.
Lars89 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 "Champion" Fikk litt 86 mod Corolla-følelse av det rattrekket der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå