Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
95yj3aisn22x5vqm19fi.jpg

s5t2m8jvdn5p72yowd6f.jpg

:wink:

Hehe! :lol: må bare spore av litt. Se på setebeltet på det bildet der Paris sitter i bilen, se på beltelåsen(eller hva det heter) Akkurat likt til beltelåsen i min 93 Audi 100, og det i en bil til nesten tre mill.... :shock:

Utviklingen og produktkvaliteten går sin gang hos Volkswagen :roll: (som eier Bentley)

Heia Volkswagen :wink:

Skrevet

Hehe! :lol: må bare spore av litt. Se på setebeltet på det bildet der Paris sitter i bilen, se på beltelåsen(eller hva det heter) Akkurat likt til beltelåsen i min 93 Audi 100, og det i en bil til nesten tre mill.... :shock:

Utviklingen og produktkvaliteten går sin gang hos Volkswagen :roll: (som eier Bentley)

Hvor mange andre forskjellige slags typer beltelåser har du sett da?... :?

Skrevet

Hvor mange andre forskjellige slags typer beltelåser har du sett da?... :?

Legger ikke vanligvis merke til sånt, men synes bare det var litt vittig at den var lik de beltelåsene jeg har i min 16 år gamle audi, som er over 2 mill billigere :wink:

Er den forklaringen grei nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...