ArnesenE46 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Synes hovedlampene har mistet litt den hissige looken... blitt litt for mye 3-er aktige. Men tipper dette blir en heftig tralle med et M emblem på etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 når vil prisene her i norge bli klar, noen som har snøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Liker den jeg, eneste minuset er de overdimensjonerte nyrene samt speilene, som jo er X5 size! Og koffertlokket er veldig like 1-serie coupe! Ang eksosen, så synes jeg det er en uting med Audieksos, dvs et rør på hver side. BMW skal ha doble rør på venstre side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Ang eksosen, så synes jeg det er en uting med Audieksos, dvs et rør på hver side. BMW skal ha doble rør på venstre side! Hmmm... det er jo Audi som kopierer BMW på dette området... E21 323i anno 1977-83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 Synes den så lekker ut jeg... Brukte litt tid på å venne meg til E60/61... Kjørte lenge en E36touring og en E39touring.. Og har nå anskaffet en 09mod E61 520dat....... Vel.. Tror jeg kan leve med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Her er bilde av hvordan Racing Dynamics ser for seg nye F10 etter at de har "tuklet" med den. Ser meeeget bra ut synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Ah, endelig får jeg sett den i sort. Veldig stilig. Og den kler svære felger eksepsjonelt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Hadde ikke sagt nei til den svarte der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Ja, synes planene til Racing Dynamics er det beste je har sett til nå. Dette er jo for USA, og de har bare 535i og 550i. Her er sitat av planere deres. Legg merke til 550i, guffet til 620hp. The Racing Dynamics BMW 550i R50S will boast 620hp (up from factory 407hp). The Racing Dynamics BMW 535i R35 with its N55 single turbo inline engine will receive extra boost to produce 410hp and 383lb-ft torque, achieving 0-60 in an estimated 5.3 sec (.70 seconds faster than the factory model). Racing Dynamics full custom exhaust system. 21" Racing Dynamics 1-piece forged lightweight wheels. Custom suspension setup tuned for proper mating of maximum handling properties and comfort. Will lower the F10 by approximately 35mm. 2 gas struts for the front / 2 gas-pressurized shock absorbers for the rear New rear-locking differential. Racing Dynamics aerodynamic parts for performance and cosmetic improvements. Custom interiors with choices of carbon fiber, exotic woods, patterns and surfaces. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Kommer nå eksosen ut på høyre side.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Bildet er speilvendt, skiltet er lagt på etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 Synes F10 er et skritt i riktig retning. Personlig mener jeg at E34 og E39 er utrolig flotte biler, med linjer som gjorde de til klassikere allerede den dagen de sto i bilforretningene. E60 fant jeg rimelig karakterløs, mens F10 igjen er på vei tilbake til noe som vil være vakkert uansett trender. Men det er nå meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Her er noen "virkelige" bilder av en svart F10. Dette er biler som BMW-ansatte får teste i tiden frem til lansering, såkalt Erprobungsfahrzeug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Lekkert panser må jeg si. Og etter disse bildene og dømme syns jeg F10 er en flott blanding av nytt og klassisk, mer moderne samtidig som den ser tydelige aner ifra eldre BMW'er. En meget vellykket model syns jeg etter nå å ha sett disse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå