Gå til innhold

Offisielle bilder av 2010 F10 5 serie sedan

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm.. Det kan være vanskelig å danne seg ett riktig inntrykk når det kun er så lite man ser, men jeg må ærlig innrømme å si at det ikke vekker noen wow opplevelse ved første øyekast.. Det er jo imidlertid godt mulig at det vekker en slik opplevelse når bilen kles av kl 20:00 i morgen.. Noen 20" og senk er jo uansett ett must og da tror jeg det blir meget bra.. M-sport utgaven er det bare å glede seg til.. 8)

Det ser yt som 7èr i front og ligner litt på 3èr i enden... :)

7uttif5mfms8kyobh3gv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1) Dette har jeg gledet meg i til i evigheter fordi en i familien kjøpte seg E60 sent i fjor og jeg mente det var dumt, fordi nye modellen "skulle komme i 2009".

2) Jeg har vært nysgjerrig på post-Bangle design på 5-serien

3) E60 ser fortsatt helt übermoderne ut i dag, jeg hatet designet når det kom ut men hatten av for at bilen ikke har gitt noen antydning til utdatert design: Se bare på W211 E-klassen og A6en, begge ser altfor tamme ut i dag.

4) Hvorfor heter den F10??

5) Me likey. Jeg liker lyktene. Hvis interiøret er nye Z4 inspirert, blir denne en killer interiørmessig.

6) Fint for oss som alltid kjøper bruktbil: E60en vil falle som en stein i pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle mye heller hatt F10 enn E60. Jeg kjente "må ha" følelsen bare jeg så de siste spionbildene hvor bilen var meget "naken". Nei F10 er nok bare for store gutter middlertidig, må nok nøye meg med en 04-05 E60 når E39en skal byttes inn til våren :)

Men jeg ser det sånn, med en prefacelift E60 er jeg på god vei. Selv om jeg kanskje må gjennom faceliften av E60 også først.

En kamerat skal også "stige i gradene", men han har lengre vei, han har E34 :roll:

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at denne bilen er/blir elegant og lekker!

E39 er den mest elegante BMWen noen sinne og noen av de mest elegante biler som finnes og det er ikke fordi jeg kjører en selv. E34 havner på annen plass. E39 er like elegant og flott samme farge og felger.

Den nye femmeren synes jeg ser råfin ut, jeg får skikkelig godfølelse. Her har BMW virkelig truffet blink, slik de har gjort med de siste modellene sine. Husker når E60 kom og jeg var vant med E39, "for en kvalm bil" tenkte jeg og når jeg så interiøret ble det verre. I dag er E60 griserå synes jeg.

Helt enig med deg "Fredrik 90". Men utifra det vi har lært ang. E60, at den har vokst på oss, så er jeg litt redd for at nye F10 blir kjedelig i lengden. Hva tror du/dere?

Det viser seg gang på gang at jeg går lei av de bilene som jeg synes er tøffe ved lansering, for eks Mazda 6, Mondeo, Insignia. Min teori er at et sterkt design krever tilvenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at denne bilen er/blir elegant og lekker!

Helt enig med deg "Fredrik 90". Men utifra det vi har lært ang. E60, at den har vokst på oss, så er jeg litt redd for at nye F10 blir kjedelig i lengden. Hva tror du/dere?

Det viser seg gang på gang at jeg går lei av de bilene som jeg synes er tøffe ved lansering, for eks Mazda 6, Mondeo, Insignia. Min teori er at et sterkt design krever tilvenning.

Jo du har et poeng der, F10 er jo ikke like spenstig i designen som E60 er og som E39 var i 96. Den kan kanskje lide samme skjebne som X3 og prefacelift E90, de blir rett og slett kjedlige med tid og stunder(nå er nok ikke alle enige med meg når det gjelder disse bilene da) 7 serien som kom i 2002(hva var intern koden igjen?) var jo veldig banebrytende, den tok seg bra ut i mange år og gjør det fortsatt selv om det dabber litt av. Men interiøret holder seg svært bra design messig, synes jeg da.

Men jeg ser det fra et annet synspunkt også. Når BMW tegnet E34 og E39 så satset de på et elegant design, noe de traff meget bra. Med E60 så satset de på et tøft og aggresivt design, selvølgelig en elegant bil den også men ikke på samme måte som E34/39. De er mer i samme klasse som A6 og E-klasse design messig, disse er mer elegante enn de er råe for å bruke det uttrykket. Men E60 holder seg sabla bra til tross for at den skal ut av produksjon, den kunne fint klart seg i noen år til hvis man hadde oppgradert teknologien inne i bilen. F10 er en fin blanding av eleganse og råskap når det gjelder design så det skal bli spennende å se hvordan den holder seg, jeg tror den klarer seg bra. BMW har en tendens til å lande på bena(hjula) når det kommer til design(hvis vi ser bort fra Z1 og Compact)

En ting er sikkert, jeg liker absolutt det sporet BMW er inne i nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6) Fint for oss som alltid kjøper bruktbil: E60en vil falle som en stein i pris :)

Spørsmålet er om du vil ha en E60 når du ser den nye 5´ern live. Hvem vil ha en prefacelift E90 idag?... :wink:

Hysj da... ;) Det du sier er dessverre altfor sant... En av mine drømmebiler er Aston Martin. Så på og siklet mye på interiørbilder av DB9en når den var ny, samt V8 Vantage og tenkte "de vil aldri klare å toppe dette". Men så lanserer de nye utgaver (DBS) eller facelift (2009 V8 Vantage) og tror du ikke de gamle modellene virka kjedelige med en gang? Hehe bildesign gjør dette hele tiden. Syns rompa til E90 er det daffeste fra fabrikken noensinne før facelift, men etter, whoa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...