D.C.V Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Jeg tror denne bilen blir veldig elegant Angåenede E39 så må det i mine øyne være den kjedeligste bilen BMW har laget så fremst det ikke er en M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Forresten noen som har noe å si fra eller til om en 530da 04mod e60? Bør jeg bare handle? Det vanlige som servicehefte, kjøp fra autorisert forhandler (hvertfall en så fin bil), vis gjerne til nærmeste BMW verksted og be de sjekke at alt er i orden... Kjør NAF test (koster vel 1500 kr.) på bilen om du vil. Se etter steinsprut på panseret og forøvrig foran på bilen: Er det mye så betyr det at en av de forrige eierne har kjørt aggressivt (ligge oppi andre biler for å kunne forbikjøre) og da ville jeg vært valgt en annen bil eller undersøkt nærmere. Utenom det vanlige kan du opprette en egen tråd for dette her på forumet, sikkert en del E60 dieseleiere som har spesifikk erfaringer men som ikke er innom denne tråden... Lykke til, gromme biler de der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Forresten noen som har noe å si fra eller til om en 530da 04mod e60? Bør jeg bare handle? Henger meg på den jeg Hadde hjemme en på prøve klarer ikke å tenke på andre biler helt fantastisk god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Bilder av hvordan den ser ut bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Nå har jeg sett avdukingen og må helt ærlig si jeg sitter igjen med blandede følelser.. Ved enkelte vinkler syns jeg mye (spesielt frontpartiet) ser ut som rene tilfeldigheter. Hadde frontlyktene hatt samme vinkling som F01 7 serie og F07 5 serie GT i bakkant tror jeg bilen ville fremstått som mye mer elegant. Å se fronten rett fra er derimot veldig lekkert. Hekken ser noe spesiell ut, men har klare trekk til blandt annet F01 7 serie. Sånn bildene fremstår minner det desverre mest om en Ford Mondeo. Interiøret derimot sitter som ett skudd og er griselekkert. Det virker vel gjennomtenkt og gir umiddelbart sterke assosiasjoner tilbake til E39, se feks på dørhendlene. Jeg tror imidlertid at bilen vil vokse på meg ved å ha sett flere bilder av forskjellige vinklinger, felger og andre fargekombinasjoner.. Utvendig virker imidlertid F01 7 serie hakket mer gjennomført.. Hvertfall på stående fot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Sånn ja... E60 ble plutselig veldig gammel... akkurat som E12, E28, E34 og E60 har blitt tidligere. Dette er meget bra... designet sitter på en mye bedre måte enn E60 noen gang har gjort... endelig så er BMW back on track... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Dårlig tegn at jeg tenkte Primera med en gang jeg så bakparten... Venner seg vel på den sikkert. Men, sitter med bedre magefølelse enn da jeg så E90 pre-facelift for første gang vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Har vanligvis problem med å akseptere nye modeller fra BMW, syntes E34 var råstygg når den kom. Nå derimot... F10 var jo nydelig fin. Men ikke så mye finere enn E60, håper det bare er jeg som synes det så prisene på disse faller og jeg kan få råd til en sånn. Og jeg har aldri skjønt hvordan noen kan synes at E39 er det fineste BMW har laget. Men hver sin smak, heldigvis for det Noen som vet når touringen kommer? Det blir vel F11 den skal hete regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Wow...denne var nydelig!! E60 ble plutselig ikke særlig attraktiv lengre.. Designet bakfra er det beste jeg har sett fra bmw på lenge! Om du lukker ene øyet og tenker hardt på ford mondeo stv så kan du nok se litt likheter i lyktene.. Men syntes det blir litt for søkt å drive med slike sammenligninger.. Designet på både front og baklyktene heller mer mot E90 Lci lyktene.. Som også er en veldig fin modell sammenlignet med prefacelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 For de som liker å lese tysk: http://www.bmw.de/de/de/insights/news/c ... &spaceID=1 Mulig den står på den norske siden og, tok så lang tid å laste ned den norske BMW siden med et treig båtforbindelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Fin Lex...øh BMW Kunne vært litt mer spennende bakfra... Ser Lexus ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 denne var grisefin både innvendig og utvendig etter min mening, men syns bmw har vert litt kjedelige med tanke på valg av farge på avdukings bilene sine.. Har det blitt nevnt hvilke motorer som kommer i starten? leste på bimmerpost at den bl.a. ville bli levert som 520d og 523i, men fant ikke noe om hvordan de motorene blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Dårlig tegn at jeg tenkte Primera med en gang jeg så bakparten... Akkurat... hvor mange måner ser du?... Hvis jeg skal komme med litt kritikk av den nye 5-serien må det evt. være at den ser ut som en forstørret 3-serie. Det er ikke nødvendigvis negativt, men 5-serien har tradisjonelt hatt en helt egen identitet... akkurat som Mercedes-Benz E-klasse. Dette er imidlertid peanuts i den store sammenhengen... vel gjennomført av BMW. Nissan Primera P12 2002-2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå