Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Å huff a meg! EBAY! Er nesten like ille som Biltema det gnetlig. Med unntak av Angel Eyes. De var jo bra.

Ja jeg holder alt originalt jeg også. Det ser best ut, og slikt er det bare. Unntatt spilleren min. Og Carbon folien. Så er resten originalt :)

Ja og grenrøret og high flow cats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker alle sammen! Er veldig fornøyd med hvordan resultatet ble :) Det så litt mørkt ut da jeg holdt på å skjære i fangeren og gjorde feil etter feil. Men det ble da bra til slutt :D Ser fram til at våren kommer snart! Da skal bilen få seg en skikkelig shinings! :D

Har 2 prosjekter til på gang da :lol: men det blir di siste på bilen utvendig på en stund iallefall. Etter det så blir det å begynne innvendig i bilen med multimedia o.l.

En av tingene jeg skal gjøre utvendig nå snart:

tqn9c9jh0qyo4uq1skuc.jpg

6dqnlmikxzx2zqv1g7sj.jpg

m6yn1oqyxxu6lr1r6nl2.jpg

Venter pakke i posten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske bra fargelikhet. Det lyse underlaget (snø) bilen står på og vinklingen på støtfangeren gjør at fargen på støtfangeren ser litt lysere ut når jeg bruker blitz på kameraet. Det er samme lakkverkstedet jeg har brukt på alt som er gjort på denne bilen, og må si jeg er fornøyd med fargelikheten ellers også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ må få nytt komme med ett aldri så lite innspill.

Du har regelrett en av de flotteste bilene jeg noen gang har sett..og jeg har sett endel flotte biler og eid ett par selv.

Når jeg i tillegg vet graden av vedlikehold som har blitt opprettholdt på denne er det ingen tvil om at for meg, så er dette forumets #1 bil.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...