bustadmo Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 det er mulig dette er noe ''alle vet'' (utenom meg) men jeg fyrer løs: hvorfor har man en x av tape over frontlyktene på banebiler, gamle rallybiler, wannabe-racere osv? på fjernlysa mine (sorte e30 lykter) har jeg to plater i en + med pæra i midten, har dette noe med lysbilde å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 det med tape Xpå lykten er ver for at glass ikke skal fly alle veier ved en kræsj. reur jeg. og den Xen i lyktene dine er det som gjør de svarte. er jo chrome reflektorer. og de svarte platene i dine lykter gjør at alt som speiles i den blanke reflektoren er de svarte platene. det får lykten til å se svart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 aha, har lurt på det lenge, takk har ikke en gang tenkt på at reflektoren må være chrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 aha, har lurt på det lenge, takk har ikke en gang tenkt på at reflektoren må være chrom MÅ ikke være crom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Er et kryss i fjernlysene ja, og i nærlysene sitter det en sort plate rundt linsa, bak glasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fretit Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 er det lovelig på veien med taipet kryss på frontlysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Hva tror du selv? Daniel., sluquet, MGunders og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 8 timer siden, fretit skrev: er det lovelig på veien med taipet kryss på frontlysene? Absolutt ikke lovlig. Når det kommer til frontlykter har man ikke lov å montere noen form for film/o.l (dette gjelder og blank film). Dette begrunnes med at lysbildet kan endres Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fretit Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 HAHAHA det er latterlig! Så dårlige frontlys som virker er greit, men gode frontlys med blank eller svak tint er ikke greit? og krysset går mellom kjørelys og lang lys så det skaper ikke noen problemer med belysning :P, menfor all del. Få regler i Norge som faktisk bøyer seg etter realiteten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå