Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På konfiguratoren kom jeg til at en 18d Xdrive med tilnærma alt utstyr blir kostende ca det samme som en 23d uten noe ekstra, så valget hadde vært greit i grunn, kan leve med 18d jeg :)

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette er sikkert en veldig kurrant konebil :)

Passer vel best til det :)

Ja helt enig! :) Tenk så rått når gubben kjører X5, så kommer kona i X1. Sønnen i huset kjører selvfølgelig 120I cab :wink:

Skrevet
Dette er sikkert en veldig kurrant konebil :)

Passer vel best til det :)

Ja helt enig! :) Tenk så rått når gubben kjører X5, så kommer kona i X1. Sønnen i huset kjører selvfølgelig 120I cab :wink:

:lol: jepp

Skrevet

Jeg skal også gjøre et lite unntak i min unngå-å-kaste-opp-av-å-se-på-en-SUV-liste, og gi BMW cred til X1 for å faktisk lage en bil (en medium stor traktor) som ser ut som den ikke har fått svulst. X3 og X5 har vært katastrofe fra ende til annen spesielt sistnevnte, så dette bli spennende å se nærmere på. Hekken har jeg ennå store problemer med, men resten ser lovende ut. Ingen tvil om at disse hadde gjort seg som trekkvogner for mine kjære E30r.

Skrevet
Men så plutselig kommer det en koreaner som i mine øyne ser mye bedre ut...

http://www.klikk.no/motor/bil/article494339.ece

Tipper denne vil selge noen biler neste år.

Bare det faktum at de nå også "stjeler" navn (IX) og design elementer ifra premium produsenter (BMW) gjør at jeg spyr bare jeg tenker tanken på slike merker.

All kred er blåst bort!

Driftsikkert, å jada, vanskelig med 3 generasjon av alt.

:roll:

Bilen kan være grei i seg selv, men uten noen å tegne/herme etter hadde de ikke klart å lage en dritt, det er jeg sikker på.

Skulle vært saksøkt i hue og ræva!

At de vil selge noen biler neste år, definitivt.

Ola Norman er veldig spenstig i sitt bilvalg...

:?

Jeg tar heller bussen, enn å kjøre Hyundai og dets like.

:twisted:

Skrevet

Vi snuser også litt på denne, var å prøvekjørte en 20d for noen uker siden. Deilig og oversiktelig bil. Makarresh brun er virkelig tøff ja, bare sett den på bilder, men liker virkelig det jeg ser. Har egentlig siktet meg inn på 18d, men disse er det laang ventetid på, sa de på Autozentrum.

Skrevet
Men så plutselig kommer det en koreaner som i mine øyne ser mye bedre ut...

http://www.klikk.no/motor/bil/article494339.ece

Tipper denne vil selge noen biler neste år.

Bare det faktum at de nå også "stjeler" navn (IX) og design elementer ifra premium produsenter (BMW) gjør at jeg spyr bare jeg tenker tanken på slike merker.

Synes den er som snytt ut av nesa på Ford Kuga, jeg...

Skrevet

Jeg var ute og kjørte 20dxdrive i helga og må si dette var en veldig fin bil..overraska stort egentlig. Vi har forresten en brun til salgs på jobben..veldig stilig farge må jeg si:)

Skrevet

Vi har hatt en x1 xdrive20d hjemme igår og idag, den er veldig fin å se på, har mye utstyr (ekstra) og kjører veldig bra. Faren min har lagt inn bestilling på en sort 18da med det meste utstyret og levering blir i mai-juni vistnokk..

Skrevet

Har testet både xdrive 20d og xdrive 23d begge med automatgir.

Utrolig flott bil å kjøre, samt at den klarer seg bra på vinterføre. xdrive 20d har mer enn nok krefter hvis man skal være litt fornuftig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...