kasper Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg har som sikkert flere, en delt mening. Så mye annet drit som går på TV, så er vi litt undertrykte.. Derfor er det superpositivt å faktisk ha et norskt bilprogram i beste sendetid føler jeg! Hva programmet handler om, og hvilke biler de tar med er jo litt som smaken/baken. Men de prøver å inkludere for mye i hver sending, og da blir det selvfølgelig stressende. Ikke rart Jan Erik prater så fort så mye som de prøver å ta med hver gang. Tror ikke jeg hadde klart det bedre. Jeg ser så tydelig entusiasmen og ønske om å underholde alle. Men det blir stressende. Samtidig føler jeg reportasjene til Atle er veldig on point og rolige, selv om de ofte handler om litt uaktuelle biler for oss bimmerheads. Men mer kan vi ikke forvente. Halve norge kjører jo slike kjedelige biler. Broom racing er også artig å se hvordan kjendisene kjører. Sist SS var på besøk var jeg kjempespent, siden det endelig handlet om noe gromt BMW. Men det var jo så fort over at jeg rett og slett ble litt irritert da de avbrøt og gikk videre. Veyron reportasjen i går var også rolig, spennende og god. Mye av studio sendingen er morsom og har masse energi, som sikkert også er konseptet, men blir som sagt litt mas og tjas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Litt OT, men.. Hva skal til for å få Tommy Rustad til å test kjøre bilen min? Hadde vært gøy å sett sin egen 500hk e30 dra avgårde..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Bare å skrive inn til dem det vel. Hadde vært kult å sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Litt OT, men.. Hva skal til for å få Tommy Rustad til å test kjøre bilen min? Hadde vært gøy å sett sin egen 500hk e30 dra avgårde..! det hadde vært noe:) tips dem. sånn om programmet generelt starta vi en facebook gruppe i frustrasjon "hva har BROOM med bil og gjøre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Derfor er det superpositivt å faktisk ha et norskt bilprogram i beste sendetid føler jeg! Som jeg skulle sagt det selv! Jeg kan ikke skjønne at bilinteresserte begynner å klage så utrolig mye på dette programmet. Greit at Larsen ikke er den mest idéelle programlederen, men heller han som programleder enn at noe annet skvip blir sendt istedet(f.eks. "med hjartet på rette fuckings staden"). Sett heller pris på at vi som har litt over middels interesse for bil faktisk får et program på norsk tv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Viss jeg vil se et bilprogram vil jeg ikke se folk som prøver å sykle trehjulsykkelkonkurranse for å si det enkelt Og jeg mente ikke å disse Top Gear, det er vel det beste bilprogrammet som går for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Greit at Larsen ikke er den mest idéelle programlederen, men heller han som programleder enn at noe annet skvip blir sendt istedet(f.eks. "med hjartet på rette fuckings staden"). Har du sett de kule bilene og biljaktene det er i den serien? Men ja... Larsen er hmm.."spesiell"? Den E46 M3en som SS performance hadde med seg sist, har ikke den M5 V8? Mener iallefall at det er noe spesielt med den, som de ikke fikk fram pga at han der programlederfjotten avbrøt de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Sånn eneste i Norge prat irriterer meg Hva vet de om jeg i all stillhet hadde vært i Tyskland og henta meg en lik en, og kun kjørt på prøveskilter? Ingenting!! Da SS performance hentet denne bilen som kom det et ganske interessant innlegg på bilforumet.no ang hvem som hadde bygget den og hvordan SS kjente til disse. Det kom vel fram at det var samme firma som bygget biler og delene til ombygging for iallefall ACS og Hartge (muligens hamann også?).. Så, om noen kjøper en E92 M3 med S85 motor(om det finnes flere) så vil jeg tro at det fort ikke er så hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Sånn eneste i Norge prat irriterer meg Hva vet de om jeg i all stillhet hadde vært i Tyskland og henta meg en lik en, og kun kjørt på prøveskilter? Ingenting!! Da SS performance hentet denne bilen som kom det et ganske interessant innlegg på bilforumet.no ang hvem som hadde bygget den og hvordan SS kjente til disse. Det kom vel fram at det var samme firma som bygget biler og delene til ombygging for iallefall ACS og Hartge (muligens hamann også?).. Så, om noen kjøper en E92 M3 med S85 motor(om det finnes flere) så vil jeg tro at det fort ikke er så hemmelig ja. den e92'n er nok ikke hverdagskost. Tarjei og faren er jo som sagt familievenn med han som har bygd om biler for hamann, hartge. etc. å Tarjei veit nok mer om dette vil jeg tro.. og den bilen er ikke noe du bare henter deg... Vil nok ikke tru jeg tar helt feil viss SSP er det firmaet i europa som kan mest om ombygde bmw'er. sett bort ifra det firmaet de er familie venn med:P Til de som klager, så kan de jo prøve å lage et bilprogram i norge som skal bli tatt godt imot da! Miljø og klimahelvette her er sikkert ikke lett å ska lage et "godt" bilprogram i. men hadde vært fint viss de hadde hatt med biler som enkelt personer og firmaer har bygget om, og hatt med litt mer om de, og ikke stressa så fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Da SS performance hentet denne bilen som kom det et ganske interessant innlegg på bilforumet.no ang hvem som hadde bygget den og hvordan SS kjente til disse. Det kom vel fram at det var samme firma som bygget biler og delene til ombygging for iallefall ACS og Hartge (muligens hamann også?).. Så, om noen kjøper en E92 M3 med S85 motor(om det finnes flere) så vil jeg tro at det fort ikke er så hemmelig Den 320'n er bygd akkuratt som en hartge h50, men den er vel ikke orginal? Trodde det var ss som hadde bygd den jeg, siden de hadde den med i innslaget om de bilene de hadde bygd... Hartge har laget en h50 utgave av e92 , så det finnes flere e92 med s85 ja men de er vel ikke orginale m3'r de heller kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Men ja... Larsen er hmm.."spesiell"? Den E46 M3en som SS performance hadde med seg sist, har ikke den M5 V8? Mener iallefall at det er noe spesielt med den, som de ikke fikk fram pga at han der programlederfjotten avbrøt de... Akkurat det du snakker om der hadde jeg lyst til å lage et eget innlegg om. Jeg ble FLAU på Larsen sine vegne der.. Jeg ble skuffa da, for jeg hadde gledet meg til å høre far og sønn-SS fortelle om akkurat den M3'n. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Greit at Larsen ikke er den mest idéelle programlederen, men heller han som programleder enn at noe annet skvip blir sendt istedet(f.eks. "med hjartet på rette fuckings staden"). Har du sett de kule bilene og biljaktene det er i den serien? Men ja... Larsen er hmm.."spesiell"? Den E46 M3en som SS performance hadde med seg sist, har ikke den M5 V8? Mener iallefall at det er noe spesielt med den, som de ikke fikk fram pga at han der programlederfjotten avbrøt de... Hehe! Man skal ikke snakke dritt om "med hjartet på rette staden" altså De har som sagt noen biljakt sener og ganske så realistiske kollisjoner og kræsj, gøy å se alle de gamle bilene også. Det er fruen som kommanderer at vi skal se dette men jeg ser gjerne på det jeg Men noe annet gøy på TV for oss bimmer folk må jo være Derrick som går hver Mandags kveld på NRK. Her er det MASSE gamle klassiske BMWer å se, E3, E9, E12, E21. Derrick selv kjører jo en blå E12 525. Dette følger jeg alltid med på og kan anbefales for de som er BMW interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Men ja... Larsen er hmm.."spesiell"? Den E46 M3en som SS performance hadde med seg sist, har ikke den M5 V8? Mener iallefall at det er noe spesielt med den, som de ikke fikk fram pga at han der programlederfjotten avbrøt de... Akkurat det du snakker om der hadde jeg lyst til å lage et eget innlegg om. Jeg ble FLAU på Larsen sine vegne der.. Jeg ble skuffa da, for jeg hadde gledet meg til å høre far og sønn-SS fortelle om akkurat den M3'n. Men men.. Gikk denne episoden akkurat? Av en merkelig grunn har jeg visst abonnement på tv2 netttv, så tenkte å se episoden der. hehe. ,men fant ingenting om denne m3'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Den gikk sist uke, Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Hadde de E46 M3 fra SS forrige uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå