Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg syns at E36 har for moderne linjer til at den kler klassiske hjul som BBS RS. ikke misforstå meg, jeg syns at det er noe av de råeste felgene som er laget, men "old school" felger passer best på mere "old school" biler som f,eks 02 serien. E12. E28 og e30.

Skrevet
bbs lm kler e36 mye bedre mener jeg;) blir feil og bruke bbs rs på e36

Ja, LM kler e36 godt.

derfor jeg lufter disse felgene, er fordi jeg "bare" har dem liggende :lol:

why not liksom :)

Skrevet

E36 fortjener 17" felger... til nød 18" felger, men heller ikke mer. Alpina E36 B8 har f.eks kun 17" felger (265/35-17) tiltross for at den har en V8 motor som yter hele 333 HK og 470 Nm. E36 B8 klarer 0-100 Km/t på rundt 5,5 sekunder og topphastigheten er godt over 280 km/t.

Skrevet
Jeg syns at E36 har for moderne linjer til at den kler klassiske hjul som BBS RS. ikke misforstå meg, jeg syns at det er noe av de råeste felgene som er laget, men "old school" felger passer best på mere "old school" biler som f,eks 02 serien. E12. E28 og e30.

Tullball... BBS RS er da ikke old school. RS har et klassisk design, men de passer like godt til f.eks E46 som til E30. Moderne F1 biler bruker f.eks også en variant av RS felgene (krysseker)... 8)

qe2o6k3wrbi0d170v9jk.jpg

Skrevet

BBS RS er utrolig populære på eldre biler, BMW E21, E30, Golf 1-2, Kadett C bare for å nevne noen. Er vel bl.a. derfor de blir omtalt som old school vil jeg tro ;) Men jeg synes de kan blir kule på nyere biler også.

Skrevet
bbs lm kler e36 mye bedre mener jeg;) blir feil og bruke bbs rs på e36

er en haug med felger jeg heller ville hatt en LM felger, og øverste som er på liste der er RS, LM felgere jo allemans eie også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...