microkypex Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Var på sladde tur i natt destroyy sin e28 Hehe sikkert veldig artig men sånt er helt uaktuelt for min del^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Bilen skal brukes hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Tror nok Bimmeren min blir stående en stund ja... So much for carport... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Får legge ut noen bilder jeg og da, siden det sikkert blir mange år til vi får snø her i Stavanger igjen Måtte ta noen i farten, når jeg skiftet til nye vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 noen vinterbilder har kanskje justert understellet litt mye opp bak men det er nå vinter så det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Gjett bilen! På morgenen 2 juledag.. 3 timer snømåking for å få bilen ut på veien. ..Hadde måkt helt ned til grusen kvelden før.. woho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 ned snødd e28 diesel funka og brøyte med den og. litt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Ja det står en skitten BMW bak snøen.. Kom litt snø før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Har vel tatt to bilder, disse er fra romjulen: Ser ikke ut som kameraet likte å overnatte i bilen gitt... LITT kaldt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Har noen jeg også, tatt i Desember engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Ja, det er en rekke med hjulkapsler som henger under mønet på garasjen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower. Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Min E36 328i, nettop startet etter 1 måneds lagring i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 tok ett par bilder av min her en dag i skymringen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå