[space] Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=337931 BMW’s M division has started development of an M version of the 1-series coupé, set to be equipped with a twin-turbocharged six-cylinder engine producing 350bhp.It will slot into the range beneath the M3 coupé, and should cost around £38,000, £8000 more than the 135i Coupé M Sport. That means it will compete directly with Audi’s forthcoming RS3. Spennende! Jeg tror denne bilen vil bli en fremtidig klassiker.
S.Arnesen Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Sett frem til en værsting utgave av 1 serie coupe Men 350hk var ikke noe å juble for. Skjønner heller ikke hvordan det kan være at den har en forventet 0-100 tid på +- 5.5 sek. Da blir den jo tregere enn 135i
[space] Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Ja, må være noe feil der et sted... Men akkurat specs'a er vel rykter på sitt beste?
R Andersen Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Men 350hk var ikke noe å juble for. Hvorfor må "alle" biler ha "1000 hk" for at de skal bli godkjent? Hadde denne fått mer hk, så hadde den kommet alt for nærme M3 effektmessig, og det ønsker selvsagt ikke BMW. De fleste av oss har mer enn nok med 350 hk.. Det går bra i en vanlig gatebil.
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Nå ble jeg skuffet. forventet en ny utgave av den originale M1 jeg nå. men blir sikkert en morro koneræser dette også
R Andersen Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Nå ble jeg skuffet. forventet en ny utgave av den originale M1 jeg nå. Det gjorde jeg også.. Men er det sikkert den kommer til å hete M1? Det navnet høre jo egentlig til en annen type bil i mine øyne.
bmwkizn Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Nå ble jeg skuffet. forventet en ny utgave av den originale M1 jeg nå. Det gjorde jeg også.. Men er det sikkert den kommer til å hete M1? Det navnet høre jo egentlig til en annen type bil i mine øyne. Jeg syns også at navnet tilhører en helt annen type bil. Da syns jeg den 1-serie TII var et bedre alternativ
Mr.Silver Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Den kan jo umulig bli hetende M1. Det er jo som nevnt lengre oppe her en heelt annen bil. Så de skulle heller kalt den M135i eller noe.
rolfi Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Eller sånn.. 1-series sDrive35im elns.. Slik de nye X og Z bilene heter De kan bare våge seg å bruke M1 navnet!
Saltkjelen Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Nå er det jo faktisk ingen som vet hvordan den nye M1 blir. Så vidt jeg har forstått skal M1 bli på neste generasjon 1 serie og det kan jo være M1 vil bli en helt unik 1 serie med ett design ala superbiler.. Hvem vet..
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Står også litt her: http://www.leftlanenews.com/more-detail ... eries.html Sikkert mye av det samme
EirikL Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Jeg ble også skikkelig skuffet nå. Men en M135i kan sikkert banke RS3 hvis de blir aktuelt. Men kalles den M1, begår BMW en dødssynd!
oddis Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Ja, dette var nedtur. Bare en ny 1 serie jo. På tide med litt prestanda på disse kanskje? Finns jo knapt noe hos BMW som ikke blir kjørt fra av en slarkete E30 med valgfri S-sekser bolta nedi rundt en bane. Lager de M1 "superbil"...DA! Det er nettopp det BMW trenger. Bare krysse fingrene for at det ikke blir en økobil med elmotor. Men gjerne V12 dobbelturbo med en LITEN elmotor til å komme seg ut av innkjørselen.
Fredrik Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Dette blir helt sikkert en artig modell, men kaller de denne modellen for "M1" får vi jo aldri en ny skikkelig M1...
316 Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Ja, dette var nedtur. Bare en ny 1 serie jo. På tide med litt prestanda på disse kanskje? Finns jo knapt noe hos BMW som ikke blir kjørt fra av en slarkete E30 med valgfri S-sekser bolta nedi rundt en bane.Lager de M1 "superbil"...DA! Det er nettopp det BMW trenger. Bare krysse fingrene for at det ikke blir en økobil med elmotor. Men gjerne V12 dobbelturbo med en LITEN elmotor til å komme seg ut av innkjørselen. 135i fliser vel en hver slarkete E30 med valgfri S-seker? Holder følge hvertfall, vil jeg nå tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå