Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 gunnar har jo skrevet at han ikke har hatt så mye tid i det siste. så oppdateringer og slikt har tatt tid. og når han er leder for et forum med 140688 medlemmer så er det jo mulig han får en del mailer og PM fra folk hver dag. mulig han prøver å lese gjennom så mye som mulig og prøver å fikse på det han får tid til. og det er jo ikke sikkert han har hatt tid til å svare på alt han får hver dag.
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 tja. "plus size wedding dress" er sikkert kjekt å ha. spam?
oddis Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Må si jeg er virkelig fornøyd med nye bimmers. Har begynt å venne meg til dette nå Tok meg en stund før jeg klarte å slutte og sende PM til meg selv hver gang jeg skulle besvare en PM Av en merkelig grunn har jeg opplevd masse skrivefeil i mine egne innlegg siden forumet oppgraderte. Har tatt noen tester med dette nå, og det virker som skriften noen ganger henger igjen, og ikke får med seg alt. Er dette noe noen andre har opplevd? ( Ja, jeg har prøvd på forskjellige PCer og nettlesere.) Frekventerer aktivt på tre andre forum, og ikke opplevd noe spesielt der. Har en sterk formening om at det er laggen enkelte ganger som gjør at skriften blir borte. Dere som har peiling kan jo forsøke å lage en kopifil dere skriver til parallellt, og se om den oppfatter det samme som det som skrives i innleggsruten, jeg husker dessverre ikke hvordan man gjorde dette. Spesielt merker jeg at komma og punktum ofte forsvinner i mine innlegg. Nå de siste gangene jeg merker laggen har jeg vært ekstra nøye med å skrive helt rett, og flere ganger opplever jeg at det mangler en og to bokstaver? Ellers er jeg over forventet fornøyd. Merker Opera nettleseren til tider har problemer med å huske auto-loggin her, av ukjente grunner. Det siste ønsket mitt må være å få den gamle skriftfonten tilbake!
scoot Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 gunnar har jo skrevet at han ikke har hatt så mye tid i det siste. så oppdateringer og slikt har tatt tid. og når han er leder for et forum med 140688 medlemmer så er det jo mulig han får en del mailer og PM fra folk hver dag. mulig han prøver å lese gjennom så mye som mulig og prøver å fikse på det han får tid til. og det er jo ikke sikkert han har hatt tid til å svare på alt han får hver dag. Jeg skjønner hva du mener, eneste jeg ikke skjønner er at han ikke kunne lagt noe av dette over på noen andre. Ang. annonsering er det jo bare å fastsette en pris og finne et kontonr. "Hei. Betal xxxkr til konto xxxx xx xxxxx og merk med xxxxxxxxxxxxxx så er det greit".. Samt, lager man retningslinjer for noe, bør det jo være mulig å gjennomføre. "Hei, du må betale for å parkere her. Nei, beklager, det går ikke ann å betale enda, hvis du likevel parkerer får du bot!" Magnus
-Roger- Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Jeg liker det nye forumet, men savner hovedsiden som var før. Syntes det var veldig greit med de 10 siste besvarte trådene
Howrd Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Jeg liker det nye forumet, men savner hovedsiden som var før.Syntes det var veldig greit med de 10 siste besvarte trådene Savner også fælt den 10 siste. Sikkert blitt sagt flere ganger i denne posten. Men "10 siste" på forsiden, gjorde at jeg sjekket bimmers sikkert 10-15 ganger om dagen Man føler også at annonsen/emnet man har lagt ut, blir mere synlig for alle som er innom. Ellers synes jeg alt er bra
awt Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Hver gang jeg har svart på et innlegg eller en PM kommer jeg til en "side som ikke kan vises". Innlegget kommer, og PM-en blir sendt, men jeg får aldri en bekreftelse på det, kun den siden. Edit: F.eks. når jeg skrev dette innlegget: Feil!Fant ikke tjeneren eller filen Du prøvde å gå til adressen posting.php?mode=reply&f=1&t=142260, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden. Kontroller at Internett-forbindelsen din er aktiv og se etter om andre programmer som trenger den samme forbindelsen virker. Jeg brukte Opera som nettleser. Edit 2: Det skjer ikke når jeg skal redigere et innlegg.
Lars89 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Kommer opp blank side i firefox rimelig ofte... PM/innlegg blir posta der også.
kentivar Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 sliter med det samme, bruker google chrome på mac os x..
Håvard ///M3 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Jeg prøver å sende pm men får bare opp en blank side hvor det står noe om tilkoblingsfeil. Beskjedene legger seg i utboks. Betyr det at de er sendt eller ikke? Burde vel ha ligget i sendt?
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Meldingene ligger i utboks inntil mottaker har lest de. Meldingene blir sendt
Håvard ///M3 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Genialt, Var litt i tvil siden det kommer dette hver gang jeg sender:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå