StigJ Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Virkelig bøllete bil Nautiluz, har delvis sansen for felgene, men absolutt ikke for fargen... Hva med hvite eller noen i børstet stål, hadde vært en rå kombinasjon mtp. fargen på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Men det er jo så vanlig Dem her i kobber ville jo satt en god kontrast mot bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Oppgradering som burde kjennes... Tror ikke bakstillinga di kommer til å flytte på seg mye med disse nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Lest endel om dem på nett, virker ikke som det skal lage spesielt mye mer støy. Tror M4 er levert med alu foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Tror felgene blir helt konge på bilen. Noe helt annerledes enn alt annet men også grisetøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Takker vetu03! Dem er også bestilt i relativt aggressivt oppsett 11,5" bakfelg Så blir litt strekk på 305 dekkene jeg har Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Bagasjeluke diffusor og nye dekk +spacere montert. Og lakkert lister til rutene sort blanke. Og senket 8-10mm fra H&R fjørene tidligere. Skal trekke den noe mer ned fremme. Fått på Nitron understell og H&R krengnings hemmere. Weltzin, -Roger- og R Andersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 For morro forskjellen på bagasjelukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Jeg hadde virkelig sansen for bronse felgene helt råe!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Holy crap for en bil!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Rå bil:). Så den live på Gjøvik i dag, likte fargen veldig godt. Tror de felgene du vurderte hadde blitt rått på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Takker for det! Felgene er ikke til vurdering, dem er under produksjon E.H.D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Takker for det! Felgene er ikke til vurdering, dem er under produksjon Skjønte det på innlegget litt lenger opp her etter jeg hadde postet i går. Det gleder jeg meg til å se:) Du har ikke ett bilde av hvordan du gjorde delinga med lakken på bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Joda har noen her Og lakkerte lister rundt rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå