FredrikE24 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Bilde av bilen min, heldig med den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Jaggu bra de sladda felgene, ellers hadde jeg blitt støtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Haha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Tror dere dette kan brukes som bevis? Google streetview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 haha bra observert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Tror dere dette kan brukes som bevis? Google streetview hehe denne var fin noen som vet hvor jeg finner ut når den skal kjøre rundt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 http://maps.google.no/intl/no/help/maps ... -view.html skal visst komme opp på denne sida hvor de kjører når de er i norge men ser dødt ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Skal bli spennende og se når dei skal oppover her da skal jeg stille meg klar ut i sentrum i tangatruse og bh haha PS: noen som vet om man kan ta kontakt med dei folka som kjører google via kontakt e-post? finner ikke noe på google sida dems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Bilen min på parkeringen utforbi jobb. Vet jeg traff den bilen en gang jeg var ute og kjørte og, men har ikke funnet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=583966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Jammen er ikke begge bilene mine kommet med. Så google bilen må ha kjørt forbi huset mitt i sommer en gang mens jeg fremdeles hadde den forrige. morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=583966 HAHAHA! Så passe lur ut der han sitter med "joysticken" bar og glaner dumt på Googlebilen! Finner er sære og kommer alltid til å være det, det er ikke annet en skolemassakre, steingale skihoppere, mummie troll, horer, vodka, blotting og masse skog! Hvilket annet land er det NORMALT for mannfolk å sitte nakene sammen i en sauna og piske hverandre med bjørkekvister!? Er så glad jeg ikke er finne altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Er det sånn at de skal reis rundt i hele landet og ta bilder? Søkte litt rund og de har ikke vært i nærområdet her i alle fall, nermeste jeg fant var vel sandefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Dei skal ta bilder av hele norge ja begynner vel så fort det er vær nok til det. Hørt dei begynner igjen i april/mai måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Ok, hadde vært arlig og vist når de kom i nærområdet her, fulgt etter de, sånn at man kommer med på mange bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå