Gå til innhold

E46 med 255/35/19 - Går bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Impulskjøpte disse felgene:

vleskohucw9pq6rwgphk.jpg

Uten å på noen måte sjekke om dekk på disse vil passe min bil. Har ingen info på felgene annet enn at de er 8,5X19 foran og 9,5X19 bak. Rakk ikke å spørre. Fikk de såpass billige at jeg ikke ville at selgeren skulle skjønne at det var helt feil pris for hans del! :applause:

Tenkte å kjøre 235/35/19 foran og 255/35/19 bak.

Har en E46 som ikke er senket. Vil dette gå bra? googler som en gal og flere steder står det ting som "Noen har klart å presse 18" på E46 og det har gått bra". Da høres det immidlertid ikke bra ut for meg og mine 19".

Hva tror folket? #-o

Skrevet

om du har riktig innpress fremme og bak, burde det gå.. går akkuratt med 235/35-19 fremme og 265/30-19..

innpresset burde vel ligge rundt 35-40 fremme og 40-45 bak? om jeg ikke tar grundig feil :P

Skrevet
Har ikke coupe og har ingen anelse på innpresset

Hmmm. på sedan så vil ikke den dekk dimmen der funke, Ihvertfall ikke bak. Du bør ha et 40-42 bak, og maks 8.5" felg tenker jeg for å få dette til å passe bak. Kan du ikke prøve å sette på felgen bak, også se hvor langt ut i hjulbuen felgene er?

Skrevet

Uten å vite innpress så fatter jeg ikke at man kan si det passer eller ikke. Hva er deres grunnlag? Jeg sikter da til alle som har svart etter trådstarters aller første post.

Skrevet

Men du vet jo ikke hva innpresset på disse felgene er, for eier vet det ikke engang.. hehe Jeg tenker da på en ting, det er umulig å vite hvor i buen felgen kommer til å stå.. Men men : ) Er det så god plass i buen at "alt" passer ?

Skrevet

Nei det er poenget mitt, og til han over som nevnte innpress. på en coupe så går det med riktig innpress. Ved feil innpress og sedan kan det fort bli for trangt..

Skrevet

Jeg har 255/30-19 bak på min sedan. 50-40 senk. Felgene er 9" breie med innpress ET44, og det subber helt i ytterkant. Hadde nok ikke subbet med en liten valsing.

P1010152.jpg

P1010194.jpg

Skrevet

Da er det jo en fare for at min, uten senk kan gå. Selv om de er 9,5... Men skal prøve tipset til en over her å sette på kun felgen å se hvor langt den stikker ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...