Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Om du trykker på ikonet PM Fredrik, i bunn av kolonnen til han du referer inlegget ditt til, så sender du autimatisk en PERSONLIG melding til vedkommende, slik at du slipper å søple til trådene med dine synspunkter om en generell utgave BMW har produsert. Etter 20 000 innlegg burde ikke det være så vanskelig og forstå.

Kom isåfall med et "Finn.no-kupp" hver gang du må argumentere med ett eller annet.

On topic:

Merkelig at ikke disse ikke har blitt solgt ennå mener jeg?

Ligger dog under veteran på autodb.no og ganske langt nord, men har ligget ute siden sensommeren / tidlig høst?

http://veteran.autodb.no/autodb/search. ... le=1100044

http://veteran.autodb.no/autodb/search. ... le=1100044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trykker på ikonet PM Fredrik, i bunn av kolonnen til han du referer inlegget ditt til, så sender du autimatisk en PERSONLIG melding til vedkommende, slik at du slipper å søple til trådene med dine synspunkter om en generell utgave BMW har produsert. Etter 20 000 innlegg burde ikke det være så vanskelig og forstå.

Kom isåfall med et "Finn.no-kupp" hver gang du må argumentere med ett eller annet.

On topic:

Merkelig at ikke disse ikke har blitt solgt ennå mener jeg?

Ligger dog under veteran på autodb.no og ganske langt nord, men har ligget ute siden sensommeren / tidlig høst?

http://veteran.autodb.no/autodb/search. ... le=1100044

http://veteran.autodb.no/autodb/search. ... le=1100044

Det burde ikke være så vanskelig for deg å sende en PM til meg eller evt. moderatorene om det samme... eller kanskje oppfatter du deg selv som moderator? Den første delen av din melding er faktisk overhode ikke innenfor trådens tema.

Jeg synes forøvrig at du tar helt feil når du påpeker at mine innlegg vedr. f.eks E30 ikke er innenfor trådens tema. Hvorvidt man evt. mener at en annonse på finn.no er et kupp eller ikke... er uten tvil en subjektiv holdning. Eller hva skal man mene når du påpeker at du synes at det er merkelig at bilene i de to viste annonsene ikke er solgt? Hvorfor er dette merkelig? Bilene er til salgs og prisen er hva den er. Alt som evt. er nytt er at du synes at bilene og/eller prisen er attraktiv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ikke disse ikke har blitt solgt ennå mener jeg?

Ligger dog under veteran på autodb.no og ganske langt nord, men har ligget ute siden sensommeren / tidlig høst?

http://veteran.autodb.no/autodb/search. ... le=1100044

http://veteran.autodb.no/autodb/search. ... le=1100044

Den siste der ser faktisk ut til å ha komplett BBS styling sett (front, side og bak), det er svært sjeldent å se på en e12. Pent eller ei, sjeldent er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen burde etter min mening helt klart kjøpes av en oldschool entusiast forutsatt at rusten ikke er alvorlig. E12 vokser ikke akkurat på trær idag. Vi har forøvrig en tråd om E12... som også er blandt de fineste trådene i forumet. Les, lær og bli inspirert over E12 samt hvordan skikkelige tråder i et forum som bimmers kan være... :)

viewtopic.php?f=6&t=95113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trykker på ikonet PM Fredrik, i bunn av kolonnen til han du referer inlegget ditt til, så sender du autimatisk en PERSONLIG melding til vedkommende, slik at du slipper å søple til trådene med dine synspunkter om en generell utgave BMW har produsert. Etter 20 000 innlegg burde ikke det være så vanskelig og forstå.

Kom isåfall med et "Finn.no-kupp" hver gang du må argumentere med ett eller annet.

On topic:

Merkelig at ikke disse ikke har blitt solgt ennå mener jeg?

Ligger dog under veteran på autodb.no og ganske langt nord, men har ligget ute siden sensommeren / tidlig høst?

http://veteran.autodb.no/autodb/search. ... le=1100044

http://veteran.autodb.no/autodb/search. ... le=1100044

Det burde ikke være så vanskelig for deg å sende en PM til meg eller evt. moderatorene om det samme... eller kanskje oppfatter du deg selv som moderator? Den første delen av din melding er faktisk overhode ikke innenfor trådens tema.

Jeg synes forøvrig at du tar helt feil når du påpeker at mine innlegg vedr. f.eks E30 ikke er innenfor trådens tema. Hvorvidt man evt. mener at en annonse på finn.no er et kupp eller ikke... er uten tvil en subjektiv holdning. Eller hva skal man mene når du påpeker at du synes at det er merkelig at bilene i de to viste annonsene ikke er solgt? Hvorfor er dette merkelig? Bilene er til salgs og prisen er hva den er. Alt som evt. er nytt er at du synes at bilene og/eller prisen er attraktiv... :)

Da det er en "finn.no kupp-tråd" trenger jeg ikke å påpeke at linkene jeg legger ved anser jeg som kupp, det bør være en selvfølge.

530 Manuell - http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30862894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kanon bruksbil som er EU ok over 1 år, mye bil for pengene her om den ikke er oppspist av rust"

Dette er jo også en subjektiv mening (eller vas som du kaller det). Jeg har intet imot meldingen, men man bør kanskje være litt forsiktig med hva slags uttalelser man kommer med iom. at man selv lett kommer til å sitte i et glasshus.

Denne tråden har evt. sporet av for lenge siden (jmf. ditt synspunkt) og så lenge moderatorene eller trådeier ikke har grepet inn vurderer jeg at det er ok at vi skriver litt ekstra om de enkelte modellene/bilene som presenteres i tråden. Dette oppfatter jeg som en ren selvfølge iom at bimmers er et diskusjonsforum og vi ikke mener det samme om de ulike modellene/bilene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er "nei det er ikke ett kupp siden den er rusten" tråd.... ikke hva som ligger bak konstruksjon av understellet til en 911 når det er link til e30...

bare for å sette saken på spissen.. :)

Så problemet er egentlig at jeg nevnte fy-ordene.... Porsche og 911?... :)

Jeg forstår naturligvis hva du mener, men hvor går grensen? Jeg føler at jeg blir litt vel hakket på nå i forhold til hva jeg har prestert i denne tråden (type: storm i et vannglass). Hvis betingelsen for å skrive i tråden er en link til en finn.no annonse kan jeg vel klare det også. Denne klassikeren er fantastisk, men jeg vil tro at den ikke er helt lett å selge i dagens marked. Over 2 millioner kroner er mange penger selv om det dreier seg om en av bilhistoriens helt store modeller... :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32814323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kanon bruksbil som er EU ok over 1 år, mye bil for pengene her om den ikke er oppspist av rust"

Dette er jo også en subjektiv mening (eller vas som du kaller det). Jeg har intet imot meldingen, men man bør kanskje være litt forsiktig med hva slags uttalelser man kommer med iom. at man selv lett kommer til å sitte i et glasshus.

Denne tråden har evt. sporet av for lenge siden (jmf. ditt synspunkt) og så lenge moderatorene eller trådeier ikke har grepet inn vurderer jeg at det er ok at vi skriver litt ekstra om de enkelte modellene/bilene som presenteres i tråden. Dette oppfatter jeg som en ren selvfølge iom at bimmers er et diskusjonsforum og vi ikke mener det samme om de ulike modellene/bilene... :)

Jaha? subjektiv i ræva. må vel leie inn en ekspert da som kan poste linker, siden alt annet en det du poster ikke er noe å ha.

folk driter i meningen din, de vil se linker til potensielle Kupp på nett.

Når noen legger ut en bil, og du har info som ikke stemmer med annonsen så kan du kommentere.

alt annet passer seg ikke og det er tatt opp flere ganger om du leser igjennom tråden

er jo bare å bla fort forbi, og trykke på linkene. ser bare ikke meningen med å fylle tråden med alt annet en topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde meg kort i mangel av linker til salgsannonser, men jeg synes en viktig del av denne tråden er å høre hva andre her på forumet måtte mene om potensielle kupp, da vi er heldige og har såpass mange kunskapsrike medlemmer her. En bil blir ikke et kupp av at en person (kanskje bare selgeren selv) synes den er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? subjektiv i ræva. må vel leie inn en ekspert da som kan poste linker, siden alt annet en det du poster ikke er noe å ha.

folk driter i meningen din, de vil se linker til potensielle Kupp på nett.

Når noen legger ut en bil, og du har info som ikke stemmer med annonsen så kan du kommentere.

alt annet passer seg ikke og det er tatt opp flere ganger om du leser igjennom tråden

er jo bare å bla fort forbi, og trykke på linkene. ser bare ikke meningen med å fylle tråden med alt annet en topic

Jeg overser spydighetene dine, men hefter meg ved at du virkelig mener at man kun skal kunne kommentere i tråden hvis man har informasjon som ikke stemmer med annonsene. Hva om man har ytterligere/supplerende informasjon om selve modellen/bilen? Hva om modellen/bilen i realiteten ikke er et kupp fordi f.eks den aktuelle motoren er lite attraktiv eller det er feil gearkasse i bilen? Eller hva om man har sett at den samme bilen selges for mye mer i statene (nettauksjoner a la eBay med biler er det neste store)?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde meg kort i mangel av linker til salgsannonser, men jeg synes en viktig del av denne tråden er å høre hva andre her på forumet måtte mene om potensielle kupp, da vi er heldige og har såpass mange kunskapsrike medlemmer her. En bil blir ikke et kupp av at en person (kanskje bare selgeren selv) synes den er det.

Enig, men man trenger ikke høre side på side om ting som ikke har noe med annonsen å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? subjektiv i ræva. må vel leie inn en ekspert da som kan poste linker, siden alt annet en det du poster ikke er noe å ha.

folk driter i meningen din, de vil se linker til potensielle Kupp på nett.

Når noen legger ut en bil, og du har info som ikke stemmer med annonsen så kan du kommentere.

alt annet passer seg ikke og det er tatt opp flere ganger om du leser igjennom tråden

er jo bare å bla fort forbi, og trykke på linkene. ser bare ikke meningen med å fylle tråden med alt annet en topic

Jeg overser spydighetene dine, men hefter meg ved at du virkelig mener at man kun skal kunne kommentere i tråden hvis man har informasjon som ikke stemmer med annonsene. Hva om man har ytterligere/supplerende informasjon om selve modellen/bilen? Hva om modellen/bilen i realiteten ikke er et kupp fordi f.eks den aktuelle motoren er lite attraktiv eller det er feil gearkasse i bilen? Eller hva om man har sett at den samme bilen selges for mye mer i statene (nettauksjoner a la eBay med biler er det neste store)?... :?

Du skjønner hva jeg mener, trenger ikke vri rundt på alt.

men nå er jeg snart like ille som deg. så skal heller kommer sterkt tilbake med noen

kupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men man trenger ikke høre side på side om ting som ikke har noe med annonsen å gjøre

Jeg forstår faktisk ikke helt hva du mener for akkurat dette har jeg ikke gjort i denne tråden. Jeg har kommentert litt rundt E30 som modell (i relasjon til viste annonser vedr. E30) og hvorfor jeg mener at modellen ofte er for høyt prissatt, men ellers har jeg ikke skrevet mye i akkurat denne tråden (ikke til å være meg iallefall)... :)

Vel... ingen av oss er moderator og da kan det vel egentlig bli det samme hva vi mener om våre respektive innlegg i tråden. Blir det for galt hører vi nok fra moderatorene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...