Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Vil tippe at Billig Bil og Jarle i Fredrikstad annonserer lokalt som oppkjøpere, samtidig som de nærmest bor på finn.no.

I sommer lå det en mazda mx-5 ute til 15 000kr i 10min, før den ble solgt. En uke etter la Jarle den ut for 30 000kr. Virker som de satser mest på stor omsetning av billigbiler (blir høyere bruttofortjeneste ser det ut som), framfor noen få dyre biler (som f.eks v/bruktimport via tyskland). Er nok fin måte å tjene jevnt med penger på, fort inn fort ut. Lav lagerbeholdning med lite verdi...

Er også en kar i Vestfold/Larvik som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, som gjør det samme. Han kjøpte jo den E38en med høy kmstand i Vestby til 15 000kr, og la den ut til 30 000kr et par dager senere.

Er også en kar i Sarpsborg (Sondre Gretland tror jeg han kaller seg) som selger unormalt mange biler fra privat adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også en kar i Vestfold/Larvik som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, som gjør det samme. Han kjøpte jo den E38en med høy kmstand i Vestby til 15 000kr, og la den ut til 30 000kr et par dager senere.

.

Har kjøpt ett par biler fra han..ålreit fyr! Men den sjuern lå jo nede i 20k sist jeg så på finn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse billig-forhandlerne tar jo gjerne også imot "dritten" merkeforhandlerne tar i innbytte og ikke vil ha stående. Men av og til skjønner jeg ikke prissettinga dems. Hvorfor selge en bil til 30K på under en time når man heller kunne venta noen dager og fått 50-60K? (f.eks E46 facelift)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39836214

Om det er noen her inne som vil ha den, så går den for 100.000.- Det er det den har kostet meg. ;-)

En knallbil med lite eller ingen rust. Ikke lyst til å selge, men har jo en E21 som koster litt akkurat nå.

Kjempepen bil, kunne tenkt meg denne men har ikke penger just nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...