Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

 

 

Skeptisk, bilen har heftelser som det ikke er opplyst om i annonseteksten (Pant i bilen fra Oslo Kemnerkontor) samt Problem med Konverter, er vel ikke så billig å bytte Konverteren om den er defekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelle feil

Merker man ved prøvekjøring men knallfin km stand med servicehefte osv så for noen som skal ha sånn er dette dritbillig!!!!! Han skriver også at bilen går helt fint å kjøre med. Har vært borti at det hjelper å nullstille "clutch"punktene med pc også. Uansett er det dritbillig!! Hadde jeg ikke hatt nok bilen nå skulle jeg kjøpt den selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal ikke bli godkjent med lampe som lyser så da tror jeg nok det gjerne er mere feil som burde vært oppdaget i EU kontrollen hos Mustafas Auto.

 

 

hva om han godkjente den hos trond hansen auto!? tenk deg litt om før du lirer av deg med idiotiske utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om han godkjente den hos trond hansen auto!? tenk deg litt om før du lirer av deg med idiotiske utsagn.

Følte du deg truffet av det? Det var ikke meningen, men du skjønte sikkert hvor jeg ville. Trond Hansen eller Mustafa Ali, et fett så lenge de ikke gjør jobben sin. Biler med defekt airbag (hvis den har vært utløst, sier ikke at det ER problemer) blir vel stort sett vraket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor skrev du bare ikke trondhansen auto as? bare lurer...

 

Og nei, biler med lysende airbag lamper blir IKKE vraket med mindre det er VAG biler (ja teit spøk!) står som regel hva slags feil det er på airbagen, og så lenge den (ifølge annonsen) fungerer når de sjekket på dataen, så kan bilen bli eugodkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...